bohapnes Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hey... Jeg lurer på om jeg har rett på driver cder og xpcd ved kjøp av ny pc? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det kommer ann på om det er inkludert når du kjøper den. (Windows-cd) Men driver-cd`er regner jeg med at burde være med Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hey... Jeg lurer på om jeg har rett på driver cder og xpcd ved kjøp av ny pc? 6301631[/snapback] Jeg regner med at driver cd`er må følge med. Men med xp så er jo det valgfritt. Så det spørs. Hva pc kjøpte du? Og hvor ? MVH Erlend Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Om ikke XP følger med, så må det kjøpes separat. Driver-CD'er skal normalt sett følge med. (Dell og andre produsenter som bundler Windows med maskinene, har jo sitt eget system) Lenke til kommentar
bohapnes Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Det er en Packard Bell EasyNote. XP var installert, og drivere skulle jeg gjerne hatt, siden w-lan og lyd funker ikke. Får ikke til de driverne som ligger på nett Edit: Kjøpte den på Siba. Når jeg åpnet pakken lå kun maskinen og lader der. Endret 13. juni 2006 av bohapnes Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Produsenter sender noen ganger med "recovery-CD'er" som henter tilbake Windows slik den opprinnelig kom med maskinen fra en skjult partisjon på harddisken, så vidt jeg vet. D.v.s du får da ikke en egen XP-cd med, kun denne. (litt på trynet synes jeg). Har du ingen slik recovery-CD? edit: "Recovery" var det ja. Endret 13. juni 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
O.J Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 jeg fikk med en recovery cd når jeg kjøpte fra mpx. drivere fulgte med i egne cd'er Lenke til kommentar
bohapnes Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Det fulgte med et Recovery program men det forsvant etter at jeg prøvde linux. *Ikke på cd* Endret 14. juni 2006 av bohapnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå