Martin-sama Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har en splitter ny Canon ip4200. Holder på med å teste den nå, og skulle teste hvordan det var å printe på CD. Det fulgte med et "brett" som man skyver inn, over der det kommer papir ut, det kalles "det indre dekselet". Jeg plasserte en DVD på brettet og skøv den inn der den skulle. Jeg har lastet ned et CD printe program, men problemet er når den skal begynne å printe sier skriveren at "Kan ikke fortsette fordi det indre dekselet er åpent". Men det må være åpent for at jeg skal sette i CD'en! Har gjort som bruksanvisingen sier... Noen som vet hva jeg kan gjøre? MVH Martin-sama Lenke til kommentar
C.F Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg bruker programmet som følgte med printeren. Har ikke hatt noe åroblem med å printe på cd`er. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg bruker programmet som følgte med printeren. Har ikke hatt noe åroblem med å printe på cd`er. 6303152[/snapback] hvordan er den skriver ellers. trenger billig skriver som kan skrive på CD/DVD. er det noe å ha ?. hvilken CD/DVD anbefales ? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg bruker programmet som følgte med printeren. Har ikke hatt noe åroblem med å printe på cd`er. 6303152[/snapback] Takker så mye! Fikk det til nå, visste ikke at det fulgte med program! Lenke til kommentar
C.F Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 hvordan er den skriver ellers. trenger billig skriver som kan skrive på CD/DVD. er det noe å ha ?. hvilken CD/DVD anbefales ? 6304677[/snapback] Kan anbefale denne printeren. Jeg kjøpte noen cd`er på clas`en.... fungerte greit med de. (har lest ett eller annet sted at Verbatim anbefales). Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) hvordan er den skriver ellers. trenger billig skriver som kan skrive på CD/DVD. er det noe å ha ?. hvilken CD/DVD anbefales ? 6304677[/snapback] Kan anbefale denne printeren. Jeg kjøpte noen cd`er på clas`en.... fungerte greit med de. (har lest ett eller annet sted at Verbatim anbefales). 6314823[/snapback] Har kjøpt verbatim plater og ANBEFALLES STERKT. Eneste problemet jeg har er at den ikke klarer og printe over hele plata. Sjekk vedlegg. Som det står på vedlegget Outer size cannott exceed 118.00mm and inner size cannot be less than 17.0mm Men i programmet får du ikke satt den lille rundingen enn mer enn til 33.0 som lager en STYGG hvit print hinne innerst på plata.. Noen som vet om en "fix" for og få detta tel ock funke? Endret 16. juni 2006 av WiSLE Lenke til kommentar
C.F Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 For å printe helt inn velger du "papir" og velger "new" og der kan du velge ca 19mm (det er sånn ca.). Dermed har du egendefinert ark. som gjør at du kan skrive helt inn. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 For å printe helt inn velger du "papir" og velger "new" og der kan du velge ca 19mm (det er sånn ca.).Dermed har du egendefinert ark. som gjør at du kan skrive helt inn. 6330812[/snapback] Fant ut hvordan man gjorde dette.. Googla litt ekstra mye, du må inn i registeret og endre, så funker alt.. Lenke til kommentar
noeinstein Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 For å printe helt inn velger du "papir" og velger "new" og der kan du velge ca 19mm (det er sånn ca.).Dermed har du egendefinert ark. som gjør at du kan skrive helt inn. 6330812[/snapback] Fant ut hvordan man gjorde dette.. Googla litt ekstra mye, du må inn i registeret og endre, så funker alt.. 6331160[/snapback] Husker du hva du måtte endre i registeret ? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 kan du være så snill å svare på hvordan du fikk til dette eller hva du endret i registeret? Gega Lenke til kommentar
Gega Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Fant noe her som kan muligens kan hjelpe...har ikke fått prøvd enda...får ikke skriveeren før i neste uke.. http://pixma.webpal.info/fulldvd/fulldvd.html Lenke til kommentar
thynamic Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fant noe her som kan muligens kan hjelpe...har ikke fått prøvd enda...får ikke skriveeren før i neste uke.. http://pixma.webpal.info/fulldvd/fulldvd.html 6446757[/snapback] Brilliant, det ser ut til å fungere utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå