DJMartin Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei, her en dag skjedde dette sånn plutselig. Det har funket helt fin intill nå. I min dvd-rom har jeg Battelfield 2. Så etter at windows loadingen var ferdig var det bare helt svart og jeg måtte restarte, ingen feilmelding. Det samme skjedde igjen. Jeg tok ut bf2, og da gikk det helt fint. Noen som vet hvordan jeg kan starte pcen med bf2 i? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Slå av DVD og eventuelt diskett i "boot from" menyen i BIOS Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Slå av DVD og eventuelt diskett i "boot from" menyen i BIOS 6301453[/snapback] Det skal ikke være noe problem, isåfall er det rart for den skal ikke boote fra den DVDen og feilen intreffer senere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Skulle ikke nei, men maskina hans skulle ikke slutte å boote fordi om et spill står i heller Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Nei, som sagt... Svartskjermen kommer ikke før at windows loadingen er ferdig, her henger den seg. Og jeg må restarte selv. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Antar at dette er et nok et funky MS syndrome Skjer dette med andre plater i spilleren og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå