Gå til innhold

Thunderfury på hunter, latterlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thunderfury er oppskrytt. Det er langt ifra så bra som folk vil ha det til. Når vi snakker om rogue, finnes det bedre våpen, og paladiner gjør ikke akkurat noen merkbar skade i melee med one handed weapons. For huntere har dette våpenet ingen eller liten verdi. For en MT derimot, spesielt når han skal holde aggro fra flere mobs samtidig.

Huntere kan heller Loote Askhandi, eller 2-handed øksa fra C'Thun. Siden disse buffer huntere. Tar man f.eks. en hunter med fult Tier 1 og Lok'delar, vil dps-en øke mer ved å bytte fra lok'delar til en enchantet Askhandi, enn å bytte ut hele tier 1 med tier 3, og det er noe av grunnen til at huntere er så keen på et skikkelig melee våpen. Huntere looter stort sett bare settet sitt, men f.eks. warriors looter mange items som ikke er med i settet. Dette gjør at huntere ofte ligger å ruger på toppen av dkp-en...

Lenke til kommentar
Jeg kjenner en hunter på Talnivarr som har det. Han fikk det kun fordi at guildet hans ikke viste var det var ^^ Han fikk bindingen veldig tidlig, faktisk begge to på samme run tror jeg. Og dette er et av de beste guilda på serveren :o

6303209[/snapback]

Det der er så ille at det nesten er skremmende, er det ikke en ganske ny server og?

Lenke til kommentar
Mulig fordi det er elendig for huntere da o-haavard?

En på Kazzak/gamle Daggerspine hadde thunderfury og: Arla, Dwarf Hunter <Guardians> Visstnok hadde de prestert å gi 4/4 første bindings til huntere :D Det er utenfor min fatteevne.

6302150[/snapback]

Arla fikk den fordi når den droppa for de for leeeeenge siden, var det før tiden man visste hva det egentlig ble brukt til, og han var den eneste som ville bruke DKP på noe "ukjent". :p

Lenke til kommentar
The amount of tanks I have seen with TF is numerous… but I have seen the same tanks a couple of days later wielding swords like Zin'rokh, Destroyer of Worlds or  Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood hummmm is it me or is TF being left in the old backpack or bank BECAUSE YOU CANT EQUIP BOTH AT THE SAME TIME … THAT to me is the biggest waste of Thunderfury, at least ill use TF and the only thing that will change is my offhand, even after the expansion pack where all you tanks will be clamoring for the next best new swords (inc the twin blades (red items I think)) I will remain with this combo.

Denne tar kaka dere, og nå tar jeg natta :!:

Lenke til kommentar
Mulig fordi det er elendig for huntere da o-haavard?

En på Kazzak/gamle Daggerspine hadde thunderfury og: Arla, Dwarf Hunter <Guardians> Visstnok hadde de prestert å gi 4/4 første bindings til huntere :D Det er utenfor min fatteevne.

6302150[/snapback]

Arla fikk den fordi når den droppa for de for leeeeenge siden, var det før tiden man visste hva det egentlig ble brukt til, og han var den eneste som ville bruke DKP på noe "ukjent". :p

6304210[/snapback]

Godt mulig, men jeg mener det var noe info om det allerede på den tiden, hvis det var US server er det kanskje lettere å forsvare, men Europa servers fikk litt lengre tid til å få med seg slikt.

Litt morsomt at han faktisk daffer rundt med det gimp stjerneskuddet :p Virker som han strever hardt med å overbevise seg selv at det var verdt det. 100 arcanite +++

Lenke til kommentar

Så en rogue med TF , det er ikke helt bak mål selv om jeg heller ville ha sett en tank med den.

På min rogue har jeg 39% dodge og 89% dodge i 15 sek pr 5 min

Så er man en off tank rogue kan det ikke skade , selv har jeg tanket hele lbrs med roguen og tatt hele dim i feralas med meg som prest med 4 mage!

Alt er mulig , og har en rogue 10 elementium bar og mangler bindingsen heller gi dem til roguen enn en kriger som ikke skaffer noen e ores på 1-2 år.

AOE på sverdet er jo fortsatt brukbar for grupper om AoE kommer fra tank eller rogue selv om tanken ville hatt flere agrofordeler.

Lenke til kommentar

altså, hva er det med dere? kan ikke folk som faktisk bruker tid og penger på WoW få lov til å bruke de tingene de vil? Hvorfor skal dere absolutt "flame" folk som faktisk tar seg bryet til å samle inn ting for å få ett tøft våpen?

alt dette tullet om "balance" og hva som er rett til hver klasse er bare teit, dette gjør wow om til en digital hær-simulasjon, hva med å la folk ha det morsomt?

"hunter? hmm, ta denne vendortrash daggeren!" "paladin? hmm, her ta denne clotharmoren og pell deg bakerst i raidet og heal presten"

Lenke til kommentar
Så er man en off tank rogue kan det ikke skade , selv har jeg tanket hele lbrs med roguen og tatt hele dim i feralas med meg som prest med 4 mage!

6304835[/snapback]

Off-tank rogue har eg aldri hørt om. Tanking i BWL/AQ blir vel ganske annleis enn tanking i LBRS. LBRS og alle dei andre 10/5-mann plassane er relativt enkle, og det er slett ikkje eit krav at alle klasser oppfyller rolla si. Nesten kven som helst kan tanke der.

Lenke til kommentar
altså, hva er det med dere? kan ikke folk som faktisk bruker tid og penger på WoW få lov til å bruke de tingene de vil?

6305049[/snapback]

Stort sett, jo, men dette er et slikt tilfelle hvor faktisk hele guildet mangler innsikt i hvordan spillet fungerer. Hunters bruker melee-våpen for stats, samt wing clip og en raptor strike innimellom. Hunteren vil da, i 99% av tiden, gjøre bruk av 5 agility, 8 stamina, 8 fire resistance og 9 nature resistance fra våpenet.

Jeg antar at folk som løper gjennom MC, gjør det for å utstyre folk slik at de kan begynne med BWL. Om da alt utstyret går til en klasse som ikke vil utnytte dem 100% (men som heller kan bruke dem når de PvP-er), går alt utrolig mye treigere. TF passer best til warrior/rogue, så paladin, så hunter.

Lenke til kommentar
altså, hva er det med dere? kan ikke folk som faktisk bruker tid og penger på WoW få lov til å bruke de tingene de vil? Hvorfor skal dere absolutt "flame" folk som faktisk tar seg bryet til å samle inn ting for å få ett tøft våpen?

alt dette tullet om "balance" og hva som er rett til hver klasse er bare teit, dette gjør wow om til en digital hær-simulasjon, hva med å la folk ha det morsomt?

"hunter? hmm, ta denne vendortrash daggeren!" "paladin? hmm, her ta denne clotharmoren og pell deg bakerst i raidet og heal presten"

6305049[/snapback]

Jeg liker DPS warrior.

Jeg liker druid tank.

Jeg liker AoE warlock.

Jeg LIKER shadowpriest.

Jeg liker elemental/enhancement shaman.

Men det jeg liker aller mest er, *drumroll*: Framgang med et raid. Det er moro for meg, og da liker jeg at folk spiller klassen sin på den "kjedelige" måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...