Gå til innhold

Thunderfury på hunter, latterlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte bare være en night elf hunter :p

Var litt rare kommentarer han MT'en kom med, om at "Quel'Serrar works for me" og så videre.

Fikk right bindings sist uke selv, selv om Eskhandar's Right Claw funker fett, passer jeg ikke på TF.

Et av argumentene var også at hunteren hadde nok penger, mens warrioren ikke hadde? Er vel en smal sak for en guild å gå sammen i å farme litt krystaller og annet snacks vel.

Lenke til kommentar

Mulig fordi det er elendig for huntere da o-haavard?

En på Kazzak/gamle Daggerspine hadde thunderfury og: Arla, Dwarf Hunter <Guardians> Visstnok hadde de prestert å gi 4/4 første bindings til huntere :D Det er utenfor min fatteevne.

Lenke til kommentar
Så fort det dukker opp et übervåpen i WoW, dukker det opp whinere som syter over at huntere ikke må få det våpenet  :roll:

6302114[/snapback]

Det har seg vel sånn at Thunderfury ikke engang er nesten über for hunters.

Lenke til kommentar

Hva så om hunteren likte graphicen?

Ettersom MT hadde bindings fra før, og bare samlet mats, hvorfor skulle hunteren ikke få prøve, bruke DKP o.l. hvis han hadde alle mats klar? Det krever en enorm innsats å samle mats. Hvis fyren har brukt måner på å samle dem, og ingen andre har nytte av bindings der og da uansett, hvorfor ikke? Man skal jo ha det litt gøy når man spiller også. Ikke alt trenger å være 101% fokusert på mest effektiv Instance grinding..ffs.

Edit: jeg er rimelig lei av alliancebashingen her...*sigh*

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Hva så om hunteren likte graphicen?

Ettersom MT hadde bindings fra før, og bare samlet mats, hvorfor skulle hunteren ikke få prøve, bruke DKP o.l. hvis han hadde alle mats klar? Det krever en enorm innsats å samle mats. Hvis fyren har brukt måner på å samle dem, og ingen andre har nytte av bindings der og da uansett, hvorfor ikke? Man skal jo ha det litt gøy når man spiller også. Ikke alt trenger å være 101% fokusert på mest effektiv Instance grinding..ffs.

Edit: jeg er rimelig lei av alliancebashingen her...*sigh*

6302372[/snapback]

MT hadde ikke bindings, og det stod vel i en post der at hunteren brukte et halvår på å skaffe mats.

Lenke til kommentar

Siste sida, posten av Drizit selv:

Maybe I have been selfish but…… I have privately funded this  since the start of this alt all my guild was let me have the bindings…. We have an MT with full set waiting in the wings for the ores and I will be helping in all aspects of him getting the TF.

Så lenge guildet ikke synes det er ett problem, forstår jeg ikke hvorfor dere skal syte.

Vær var det store grønne beistet

Lenke til kommentar

Uansett hvilken guild der syns jeg det er latterlig at hunters i det hele tatt byr på TF, viser egentlig hvor egoistisk enkelte spillere kan være. Debuffen som TF er utrolig bra, og en TF på MT eller en Rogue kan gjøre mange bossfighter en del lettere pga debuffen. Så for guildens beste bør den være i handa på en meele class

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar

Jeg er ikke uenig. Det er ett ræva hunter våpen.

Men ikke alle fokuserer på stats alene. Hvem jobber i 6 mnd. for ett våpen som suger for ham? En som ikke nødvendigvis bare tenker på stats, stats, stats. Det ser pent ut, og det er en ganske stor bragd å skaffe det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...