Raimop Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fekk skiftet lyspæra i dag, verkstedet brukte i overkant av tre timer på arbeidet i tillegg at det hadde kosta meg 2700 blanke kroner vist det ikkje hadde gått på garantien. Kan dette stemme, nesten tre tusen kroner for å skifte ei lyspæra?? 6395956[/snapback] Skulle vel ikke tilfeldigvis være en Volkswagen du kjørte? Mvh Raimo Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som vet om det er like dyrt på en Skoda Fabia? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fekk skiftet lyspæra i dag, verkstedet brukte i overkant av tre timer på arbeidet i tillegg at det hadde kosta meg 2700 blanke kroner vist det ikkje hadde gått på garantien. Kan dette stemme, nesten tre tusen kroner for å skifte ei lyspæra?? 6395956[/snapback] i helvete, tre timer på ei lyspære? var den sveisa fast eller?? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fekk skiftet lyspæra i dag, verkstedet brukte i overkant av tre timer på arbeidet i tillegg at det hadde kosta meg 2700 blanke kroner vist det ikkje hadde gått på garantien. Kan dette stemme, nesten tre tusen kroner for å skifte ei lyspæra?? 6395956[/snapback] i helvete, tre timer på ei lyspære? var den sveisa fast eller?? 6415124[/snapback] Må ha vært svensker... 99 stykker som skrudde bilen rundt, og 1 som holdt fast i pæra. Ikke rart det tok tre timer... kødda... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 i helvete, tre timer på ei lyspære? var den sveisa fast eller?? 6415124[/snapback] Vi er heldige vi phax, som har biler som er lette å skru på Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg gjenoppliver en litt gammel tråd. Bilen min som nå har gått 170 000 km ble nylig enøyd. Siden den ble mest brukt til langkjøring kan jeg anta at gjennomsnittsfarten er 70 km/t. Det gir en brenntid på 2400 timer, noe som virker sannsynlig. Bilia skal ha 1600 kr for jobben, det vil si 3200 kr for begge pærene. Selve pæra tok de 1400 kr for, og jobben skulle visstnok ta bare 10-15 minutter. Det er jo en horribel høy pris for to pærer. Hørtes nesten ut som det er projektorlamper. På en annen side blir dette en kostad på 2 øre/km. Drivstoff kommer på 50 øre/km. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Selve pæra er vel grei nok. På selvimport med mva koster jo èn pære rundt 800kr om man skal ha skikkelige pærer fra f.eks Philips, så pris på 1400kr pr stykk fra en fysisk forhandler er jo ikke så dårlig. Kinapærer er naturlig nok billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå