Nonsens Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hoppetaureklamen for Xbox 360: Best of Show National goes to McCann-Erickson of San Francisco, Calif. for its "Jump Rope" ad for Microsoft XBOX 360. The high-energy national television commercial shows people of all ages, ethnicities and skill levels participating in double Dutch jump rope and has the tagline "Jump In." This marks the first time a Best of Show winner has also been honored with the ADDY Mosaic Award for multicultural advertising. "This extreme double Dutch jump rope jam metaphorically captures the excitement and social aspect of the new generation X Box 360," said Mark Tutssel, worldwide chief creative officer, Leo Burnett and Chairman of the 2006 ADDY Awards. "It was shot completely in-camera in one take. This is a beautifully crafted piece of work, and the soundtrack is inspired." The American Advertising Federation's (AAF) ADDY Awards honor excellence in advertising and cultivate the highest creative standards in the industry. With 58,000 entries and three separate judgings, the ADDY Awards are the world's largest advertising competition and arguably the toughest. http://news.teamxbox.com/xbox/11149/Xbox-3...-of-Show-Award/ Tøff video og fet låt (George Kranz sin 'Din Daa Daa' forøvrig for de som ikke er gamle nok til å ha hørt den på 80-tallet) - ta en titt på linken ovenfor hvis du ikke har sett reklamen før. Endret 13. juni 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hehe, veldig kul video Vel fortjent.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Syn es faktisk Xbox 360-reklamene har vært temmelig tøffe, så er bra de får annerkjennelse for dem. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Får ikke sett den, da videoen nekter å starte, men jeg regner hvertfall med at den er bedre enn den med det store monsteret.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Mange tøffe x360 reklamer ja, min favoritt er den med lekekrig på flyplassen(ryktet sier at den dog ikke kom gjennom sensuren til tv-stasjonene). Bringer tilbake minner fra barndomen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Mange tøffe x360 reklamer ja, min favoritt er den med lekekrig på flyplassen(ryktet sier at den dog ikke kom gjennom sensuren til tv-stasjonene). Bringer tilbake minner fra barndomen 6301446[/snapback] Ja, den var best uten tvil. Denne var kjedelig i forhold. Jaja, sensur kan være noe dritt enkelte ganger. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-9...cial+360+banned var mye bedre ja. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Når man snakker om reklame synes jeg den bravia reklamen som gikk for en stund siden var konge: http://www.bravia-advert.com/commercial/br...xtcommhigh.html litt offtopic, menneh, jeg kom nå engang på det Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Faktisk tror jeg du mener lekekrigen i Grand Central Station (togstasjon) i New York (mener det er der iallefall). Edit: Mener også at ejg har sett den reklamen på Eurosport. Endret 13. juni 2006 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå