tvv Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei Noen som har vært borti at PC'n ikke vil starte når man trykker powerknappen først etter mange forsøk med å ta strømkabel la den være ute osv et par ganger så plutselig starter den igjen - trodde poweret på maskinen enten funket eller ikke så synes dette virker rart - så fint om noen har tips til meg. Lenke til kommentar
nQffe Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 HeiNoen som har vært borti at PC'n ikke vil starte når man trykker powerknappen først etter mange forsøk med å ta strømkabel la den være ute osv et par ganger så plutselig starter den igjen - trodde poweret på maskinen enten funket eller ikke så synes dette virker rart - så fint om noen har tips til meg. 6300999[/snapback] har hatt det problemet at jeg fikk en type blåskjerm ved starten av da jeg startet opp dataqmaskinen, så dro jeg ut strømkabelen ventet litt å så fungerte den igjen. Og midt problem bare gikk av seg selv, men er du sikker på at det ikke er en av "ledningene" fra hovedkortet til av/på-knappen som er litt ødelagt? Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg hadde noe av det samme problemet etter at en kamerat av meg fant ut at cola var en fin ting på kabinettet.. Problemet mitt var at kanppen ble trykt inn, men ikke ut igjen og dermed så var jeg aldri helt sikker på hva som vill skje når jeg skrudde den av eller på.. Dette gikk over etter ca ett års bruk.. Kunne nok ha vasket knappen, men det ble liksom ikke gjort. Kan også være i ditt tilfelle at noen av ledningene som går mellom knappen og hk er delvis ødelagte, klemte eller brudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå