ikkeibruken Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei! Jeg fikk en brukt pc av en fetter. En AMD 1,6GHz. Den henger seg opp/får blå-skjerm ved innstallering av windows og inne windows. Fikk inn Linux og brukte det en liten stund, funket helt fint og så prøvde jeg med windows igjen. Så virket ikke det og så fikk jeg ikke inn Linux igjen heller. Har testet med forskjellige harddisker, skjermkortet, ram ++ henger seg opp uansett. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Heisann... hadde et lignende problem med en amd pc tidligere.... Jeg fant ut at det var hovedkortet som var feilen... Det var et MSI K7T pro........... vel vel jeg fikset problemet me å oppdatere biosen på hovedkortet... Lenke til kommentar
ikkeibruken Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Ok, er det man kaller å flashe biosen? Hvordan kan man oppdatere biosen? Lenke til kommentar
ikkeibruken Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg har et MSI K7T Turbo2 hovedkort.... Noen som vet hvor jeg kan laste ned oppdatering til biosen til kortet? EDIT: Fant en oppdatering og manual på MSI's hjemmeside Endret 15. juni 2006 av -Andersen- Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 jaa...fikk du det til da? virker pc'en din bra igjen? Lenke til kommentar
ikkeibruken Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Fikk til å flashe biosen nå Skal prøve å se om det går ann å legge inn XP nå.... Lenke til kommentar
ikkeibruken Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Prøvde å legge inn WinXP SP1 og SP2 ingen av dem ville starte innstaleringen nå heller, selv om jeg har flashet bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå