sablabra Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg fikk bytta til meg en Logitech G5 i dag. Problemet er at når jeg tar musa skrått nedover mot høyre, så reagerer den veldig dårlig, i hvert fall når jeg beveger musa sakte. Det som gjør det veldig rart, er at det kun skjer i windows, så fort jeg åpner et spill feks. så har jeg aldri merket noe til det. Jeg prøvde også å formatere, men det hjalp ikke. Jeg oppdaterte til nyeste 1.1 firmware også. Noen forslag til hva som kan være galt? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 No worry, jeg fant det ut Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hmm. Var det: Kontrollpanel-Mus-Egenskaper for mus? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hmm. Var det: Kontrollpanel-Mus-Egenskaper for mus? 6303140[/snapback] Jepp, også "enhance pointer precision" Endret 13. juni 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå