Glorfindel Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jada, dette har vært diskutert før, men jeg finner ikke noe referanse til noe konkret rensesett til sensoren. Blåsebelg til objectiv har jeg. Hva bør/må man kjøpe? Fx hos FotoVideo... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Som du sier så er dette diskutert mange ganger før, men jeg gjentar gjerne meg selv: Jeg bruker koster fra visible dust på sensoren. Dyre med dem varer evig hvis man behandler dem korrekt. http://www.visibledust.com/products.php?PGID=2 Er forskjellige koster avhengig av størrelsen på sensor. Endret 13. juni 2006 av stoners Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Flyttes fra speilrefleks til UTSTYR. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 For å bumpe litt : Er det noen norske nettbutikker som har denslags utstyr ? Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 For å bumpe litt :Er det noen norske nettbutikker som har denslags utstyr ? 6323695[/snapback] Ser at FotoVideo har... Takk for hjelp! Lenke til kommentar
smiley_jack Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg har kjøpt et sett SensorSwap. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte da jeg fikk disse flate q-tipsene, for de kostet over 800 kr... Uansett, jeg drypper litt heptan (kjøpes på apoteket) på en slik swab, så "swabber" jeg bildebrikken og den blir helt ren - så det fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå