Luske_Ludvig Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei, er på jakt etter en ny laptop. Pcen må ha integrert webcamera til skype og msn bruk. Pcene skal brukes til: - Enkle kontorprogrammer - Pinacle Studio 10 Ellers: Pcene skal ikke brukes til spilling, så kraftig grafikkkort er ikke påkrevd. Batterilevetid på min 3 timer. Helst pentium M prosessor (grunnet strømforbruk). Så hvilken maskiner har jeg å velge mellom da? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 MacBook kansje ? Link har du rundt 2000 til å bruke ville jeg gått for MacBook pro Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Sjekk denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=66860 denne har et innebyget webkamera og den er i tilleg ganske kraftig. Den har den nyeste prossesoren av intel og den er ganske godt under budsjettet ditt og Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Men med Mac vil du få med et mye bedre OS en søppelet XP da Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Finnes det billigere alternativer med webcamera inkludert? Trenger ikke så heftig skjermkort som ATIX1600-128. (Beklager evilduck91, men Mac er desverre utelukket i denne omgang) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 ASUS har mange bra laptoper med innebygget webkamera. Finn en med de spesifikasjonene du ønsker, og sjekk om du finner en test eller to av den på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå