scipio Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Maskinvare: - Asus Hovedkort - 1333Mhz Athlon CPU - Abit Geforce 4, Ti 4200, 128mb Ram - Soundblaster lydkort - 5200rpm Hdd Jeg får ikke mitt nye Abit Geforce 4 Ti4200 129mb til å virke sammen med spill. Er jeg heldig så kommer jeg til menyen i spillet før alt henger seg. Har prøvd følgende: - Rformatere HD - Legge inn nye skjermdrivere - Reinstallere DirectX 8.1 på nytt - Opgradere Bios - Fjernet overflødige kort fra maskina - Resette Bios - Satt inn 500w strømforsyning - Installert drivere til hovedkort - Prøvd kortet på andre maskiner, og da virker det - Sette AGP til 2x Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Har du god ram? Prøv å ta den ut, og sette den skikkelig påplass igjen. Funket maskinen før, med et annet skjermkort? Gå inn på asus sine hjemmesider. De har en FAQ som garantert omhandler samme problemet som ditt. Eller http://forums.viaarena.com de har egne emner om asus hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå