fAight Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ønsker meg ny, rimelig og grei cd-spiller, da displayet på min nåværende har tatt kvelden. Valget står mellom disse: Pioneer: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1560 og Sony: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1508 Skal kjøpe hos en lokal forhandler, så prisen varierer kun med med en 100-lapp. Pioneeren til ca 1499 og Sony til 1390. Hvilken er best? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg ville valgt Pioneer. Den har to linjeutganger, pluss at den ikke er en Sony-spiller. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Har Sony spiller i bilen min. Er kjempefornøyd. Dersom du er ute etter en billig og virkelig god spiller, velger du Sony. Er du av den mer kresne typen som liker å knotte på instillinger og slikt på spillern, går du for Pioneer. Hadde gått for Sony'en jeg. Kanskje GTX 3000 isteden for den du har satt opp her.. Edit: Har Denne i bilen. Har linjeinnganger/utganger/fjernkontroll og aux i front som gjør det lett å koble til f.eks ipod eller mp3 spiller, eller mobiltelefon.. Koster litt mer, men er verd pengene.. Endret 13. juni 2006 av Dalet Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Takk for svar. Tror jeg går for Pioneeren. Det er jo tross alt Pioneer, men Sony har kanskje forbedret seg? ..eneste jeg "beskymrer" meg for nå, er hvor knotete det er med AUX-inngangen på baksiden. Kjipt å måtte trekke ledning.Følger det med minijack-ledning, forresten? og hvor lang er den? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Følger ikke med minijack på Pioneer. Må kjøpe utenom. Sonyen har jackinngang i fronten btw. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Sonyen har jackinngang i fronten btw. 6301376[/snapback] ..og det er akkurat derfor jeg vurderer den. Hehe. Greit å ha det enklest mulig Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Hadde gått for Sony'en jeg. Kanskje GTX 3000 isteden for den du har satt opp her.. Edit: Har Denne i bilen. Har linjeinnganger/utganger/fjernkontroll og aux i front som gjør det lett å koble til f.eks ipod eller mp3 spiller, eller mobiltelefon.. Koster litt mer, men er verd pengene.. 6301316[/snapback] Blingset da jeg var hos forhandleren i går. Sony spilleren de hadde på tilbud var faktisk den samme som du har, altså CDX-GT300S. Så da ble valget litt enklere, da denne hadde litt bedre specs/funksjoner enn Pioneeren. Fikk den til 1390.- Stor fornøyd! Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Gratulerer med ny spiller Fint at du er fornøyd Lenke til kommentar
moestue Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Tror jeg også skal kjøpe meg CDX-GT300 når jeg får meg bil om noen uker. Som nevnt; kjekt med aux i front. En annen grunn er at jeg hater display med sterke bakgrunnsfarger, sånn som Pioneer spilleren. Sony har sort bakgrunn med hvite tall/bokastaver, noe som ikke forstyrrer Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Pioneer uten tvil, den er best kvalitet og penest. Syns alle de Sony-spillerne som er billige ser ut som en dass Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Tror jeg også skal kjøpe meg CDX-GT300 når jeg får meg bil om noen uker. Som nevnt; kjekt med aux i front. En annen grunn er at jeg hater display med sterke bakgrunnsfarger, sånn som Pioneer spilleren. Sony har sort bakgrunn med hvite tall/bokastaver, noe som ikke forstyrrer 6307331[/snapback] Koster 1390.- på Torshov Denne Sony'en har 2 linjers display noe som heller ikke er å forakte Endret 14. juni 2006 av fAight Lenke til kommentar
moestue Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Er det kun aux utgang i fronten på CDX-GT300? Har hørt det er visse ulemper med utgang i front. En ting er at det ser muligens litt stygt ut, men en annen ting er at man lett kan komme borti og ødelegge kontakten. Har enda ikke kjøpt spiller og valget er ikke helt bestemt enda.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Det er minijack aux-inngang i front. I tillegg kan du koble til cd-veksler/andre lydkilder bak med vanlige stereo-phono-kabler (rød-hvit). Endret 19. juli 2006 av fAight Lenke til kommentar
moestue Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det er minijack aux-inngang i front. I tillegg kan du koble til cd-veksler/andre lydkilder bak med vanlige stereo-phono-kabler (rød-hvit). 6520864[/snapback] Så jeg kan med andre ord koble til en aux kabel på baksiden også! Høres ut som en plan Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Hm...nå ble jeg litt usikker igjen. Kan hende jeg tar feil. Tok bare et kjapt titt bak på spilleren før jeg monterte den inn, og da så jeg 2 par innganger/utganger for phono-kabler. Regnet med at det ene var for pre-out for sub og den andre for diverselydkilder, men når sant skal sies, så kan det godt hende at jeg har blingset, for det står ingenting om dette på produktsiden. Skal sjekke i manualen EDIT: Sorry for feilinformasjon, ser ut som de koblingene bak er: 2 x Linjeutgang (F/R - Sub-Switch) http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1510 Endret 20. juli 2006 av fAight Lenke til kommentar
moestue Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hmm.... jeg som var så inntillt på å kjøpe den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå