bluesmoke Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 jeg har norton antivirus tror det er 2003-2004 å som dere skjønner så er jeg helt fersk med pc det jeg lurer på er er man trygg for spyware og virus når man har det håper å få svar å ikke bare spydigheter ang å fersk jeg er eller lame osv jeg er 33år å har nettopp begynt med pc så gi folk en sjangs med dette håper jeg på seriøse svar på forhånd vil jeg si tusen takk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det er skjelden vi er stygge mot folk her på HW Nerder er stort sett en hyggelig rase! Personlig har jeg latt Northon (2002 tror jeg det var) gå til fordel for Avast! 4,7 Home Edition! HW har laget en liten test av dette vidunderlige programmet og det er også en tråd om det der de fleste roser det opp i skyene! Testen Tråden Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Det viktigste er "virusdefinisjonene", dvs den listen over kjente virus som Norton henter ned ofte flere ganger daglig. Dette koster jo en slant (hvis det er snakk om Norton), og noen lar abonnementet gå ut og gir blaffen i å hente nye lister. Med gamle lister kan du likegodt la være å ha antivirus. De må være helt oppdaterte for at du skal ha nytte av Norton. Årgangen betyr også noe, men det er bedre med en 2004 med nye lister enn en 2006 med gamle. Endret 13. juni 2006 av zjulik Lenke til kommentar
bluesmoke Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 jeg takker for alle svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå