Yankes Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei, jeg er ikke så veldig god i Photoshop eller hva som helst anna bilderedigeringsprogram. Jeg lurte på om noen kunne lage en kul header til en side jeg har laget! Jeg har laget en LANside der man kan bli bruker og registrere en plass til LAN, men jeg mangler en header! Alt jeg trenger er et kult bilde som har de målene som står nedenfor og tekst kan jeg sette inn selv! Bredde: 800px Høyde: 110px Tusen takk til den som gjør et tappert forsøk Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Noen ønsker om farge og slikt hadde vel vært fint Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hmmm, det er egentlig det samme, men den skal være kul og fengende! Jeg har brukt en del blått på siden, så kanskje det hadde vært fint, men pass på, ikke mørk blå farge! Men bare prøv dere frem så skal jeg se! : ) Jeg vet dere er flinke Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Ta en titt her for inspirasjon, den der var fin, der var det også brukt blått! Lag noe ala den der! Men selvfølgelig så skal den på ingen måter kopieres eller gjenskapes! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 I'm on it Skal se hva jeg kan få til. Navn på lanet/siden? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Håper denne er grei. Bare si ifra hva som skal stå der så skal jeg skrive det inn Hvordan var blåfargen. (var en relativ kjapp jobb) Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Tusen takk, den kan jeg bruke! Nydelig, tusen takk for hjelpen Men gidder du å legge den ut uten tekst, for jeg har egen skrifttype som jeg skal bruke! Så jeg setter på tekst selv! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 den kommer sikkert til å bli "butchered" av fonten din. men det gir vel en kontinutet på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå