Pufhead Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) ja som topic sier er det her bra spille ram? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306870 takker så mye for svar Edit: bare for og si det sån jeg har 0 pæling på ram Endret 13. juni 2006 av MR-X666 Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Først må du kanskje sei hvilket hk du har, slik at vi kan velge ut "spill ram" til deg.. umuleg og sei om den ramen passer i det heila tat, og trur ikkje du veit om den passer sjølv, når du sier du har 0 peling på ram! Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307454 den har jeg men har helst ikke lyst til og bruke så sykt mye penger på ram og har helst lyst på 2gb og jeg har 1gb fra før av 2 512mb brikker men beste er om og vete om den rammen der er no bra til og bruke til spille med Endret 13. juni 2006 av MR-X666 Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 er det ingen som vet om den rammen jeg posta er bra eller? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 ja hallo? noen som gidder og hjelpe meg eller? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 TwinMos styrer jeg personlig unna grunnet høy(ere) feilprosent i forhold til noe dyrere merker. Men hvis det funker så funker det helt fint, og like bra som noe dyrere RAM. TwinMos-minnet ligger i Value-klassen, der man får mye for pengene. Noen prioriterer heller å kjøpe dyrere RAM, med lavere/raskere tilgangstider. Enten det er for å kunne oppnå noen få prosent bedre ytelse, eller om overklokking er formålet, er dyrere entusiast-RAM generelt unødvendig for de aller fleste. Så lenge du har 2GB RAM tør jeg påstå at du aldri i verden opplever forskjell på 2GB billig-RAM og 2GB superpower-RAM i et spill. Min personlige preferanse hadde enten gått til Corsair Value som du også finner hos Komplett, eller dyrere entusiast-RAM, sistnevnte kun fordi jeg overklokker noe selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå