Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg skal bestille Trådløst nettverkskort. Noen som Kan anbefale meg ett? Send gjerne linker av der du fant nettverkskorte! Mvh Kenneth:) Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Til stasjonær eller laptop? Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Dette her er til stasjonær:) Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Anbefaler denne hvis du skal ha det montert inni i kabinettett. linksys Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Jess;D;) Har du det selv eller? For noen av de trådløse nettverkskorta detter hvist veldig mye ut av internett har jeg hørt noe om. Det jeg tenkte på Lenke til kommentar
Magic Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 linksys har gode nettverkskort. Ville holdt meg unna D-link, da jeg har hørt ufattelig mye negativt om deres produkter Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Å ? Så du mener ikke jeg burde kjøpe D-Links produkter ? jeg har D-Links switch, og den funker strålende ;p Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Anbefaler denne hvis du skal ha det montert inni i kabinettett. linksys 6299660[/snapback] For min del så fungerer det veldig fint har full signal, ruter står i 1 etg. og jeg står i 2 etg i motsatt hjørne. for min del så opplever jeg aldri at den detter ut eller er ustabil. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Anbefaler denne hvis du skal ha det montert inni i kabinettett. linksys 6299660[/snapback] Det der kortet har jeg veldig dårlig erfaring med faktisk, selv om jeg elsker Linksys "Lagger" litt når jeg spiller og sånt, i 2-3 sek. Det gjelder BARE dette kortet, om noen trodde det var pcen min. Nyeste driverne og greier, jadda! Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Anbefaler denne hvis du skal ha det montert inni i kabinettett. linksys 6299660[/snapback] Det der kortet har jeg veldig dårlig erfaring med faktisk, selv om jeg elsker Linksys "Lagger" litt når jeg spiller og sånt, i 2-3 sek. Det gjelder BARE dette kortet, om noen trodde det var pcen min. Nyeste driverne og greier, jadda! 6299901[/snapback] Hehe jess. Men vil helst ikke at det skal lagge da. For at jeg spiller litt cs av og til har ikke blitt så mye i det siste. Har gått lei:P Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 linksys har gode nettverkskort. Ville holdt meg unna D-link, da jeg har hørt ufattelig mye negativt om deres produkter 6299735[/snapback] har også hatt dårlig erfaring med dlink men etter firmwareoppgraderinger funker det perfekt(router), men trådløse nettverkskort har jeg bare hatt gode erfaringer med, og vi bruker et hjemme Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) okai noen du kan anbefale? Men det må ikke være så sykt dyrt. For har sett på masse forskjellig og det er veldig dyrt. Men vet ikke helt hva jeg skal ha om jeg skal ha 54 mbps eller 108 mbps:S Endret 13. juni 2006 av Kenneth686 Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) hvis du skal ha trådløst nettverkskort anbefaler det og ha samme merke som det du kobler deg opp til, men går fint og bruke andre merker også. hvis du bare skal koble deg opp til et vanlig IEEE 802.11g nettverk, så er det ikke vits i å kjøpe nettverkskort som er for eksempel 108 mbps, for de fungerer bare mot samme merke(router/aksesspunt) edit: skrivefeil Endret 13. juni 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 OKai;) Da trenger jeg 54 mbps jeg da;) takk for hjelpen;) Men lurer på ossen jeg egentlig burte ha:S for de som jeg blir anbefalt sier til slutten av når jeg nesten skal kjøpe det så sier de: du merker at du kommer til å dette ut noen ganger for ikke det kommer sterker signaler. Vil ikke dette ut av internett liksom:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå