Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jeg trenger forslag til musikk jeg kan få tak i? Av hva dere liker, bare til å skrive! ;D Endret 13. juni 2006 av Kenneth686 Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Kjør på med: Sonata Arctica Metallica Manowar Rammstein Guns 'n roses Nirvana Iron Maiden Kizz Dimmu Borgir Testament Satyricon +++ Edit: PS det er ikke lov å laste ned noe av dette Endret 13. juni 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Siden du ikke nevner sjanger, så fyrer jeg løs med hva jeg har hørt på i det siste, og hører på for øyeblikket. Ice Cube Wu Tang Clan Jaylib Talib Kweli Eric B & Rakim Gangstarr Ol' Dirty Bastard Looptroop Promoe Nas Jeru Da Damaja Notorious B.I.G Dilated Peoples Alarmclock Connections Cunninlynguists Ghostface Killah Immortal Technique KRS One Lauryn Hill Mobb Deep Non Phixion Ill Bill Outkast RZA Sizzla The Streets Timbuktu Westside Connection Tungtvann NWA MBMA (Mobbade Barn Med Automatvapen) T.I ahhh, er mye mer, men dette er vel litt ..værtfall innenfor hip-hop sjanger'n Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Katatonia Anathema Novembre My Dying Bride Winds Age Of Silence Solefald Disarmonia Mundi Swallow The Sun Porcupine Tree Blackfield Pineapple Thief Radiohead Dark Tranquillity Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Her kom det opp masse bra;D Bare til å nevne masse mere sanger:D;) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg trenger forslag til musikk jeg kan få tak i? Av hva dere liker, bare til å skrive! ;D 6299455[/snapback] Da burde du kanskje ta en titt på alle trådene som er her? "Din favorittsang", "Den fineste sangen evah", "Hip-Hop tråden", "Trance tråden", "Ditt favorittmetalband-tråden" osv. Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Jess. Men jeg skal ha det du liker og da mener jeg det mest du liker av musikk;) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jess. Men jeg skal ha det du liker og da mener jeg det mest du liker av musikk;) 6299713[/snapback] Hvis du leser hva han sier, så nevner han tråder innenfor forskjellige musikk sjangere, og der kan man igjen finne ut hva slags musikk folk liker Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Av metall og sånt liker jeg: Borknagar Burzum Darkthrone Cradle of Filth Dark Tranquillity Emperor Gojira Immortal Keep of Kalessin Lamb of God Meshuggah My Dying Bride Old Man's Child Opeth Satyricon Stonegard Av rap/hiphop liker jeg: 2Pac A Tribe Called Quest Beastie Boys Cypress Hill Dr. Dre Gang Starr IAM Lil Jon (i små doser) N.W.A. Paperboys Snoop Dogg Av trance og annen elektronisk musikk liker jeg: A-Lusion Alphazone Above & Beyond Airbase Andain Armani & Ghost Armin van Buuren Baced! BK Blank & Jones Blutonium Boy BT Carl Nicholson Chicane Cosmic Gate Dana Darren Tate Dave 202 Dave Joy Deep Dish Deepack DJ Scot Project DJ Zany DuMonde Faithless Ferry Corsten Filo & Peri Flutlicht Fred Baker G&M Project Gabriel & Dresden Gouryella Gus Gus Hallucinogen Hemstock & Jennings I Ching Infected Mushroom Johan Gielen Jose Amnesia Kamaya Painters Kyau vs. Albert Leama & Moor M.I.K.E. Madelyne Marc Dawn Marcel Woods Mark Otten Markus Schulz Matt Darey Matti Laamanen Mauro Picotto Mesh Mike Foyle Mike Koglin Motorcycle Niklas Harding Nish Nu NRG Oakenfold Oceanlab Orkidea Ozone Paul van Dyk Perpetuous Dream Rank 1 Ron van den Beuken S.H.O.K.K. Sean Tyas Signum Simplex DSN Solar Stone Stoneface & Terminal Sunblind System F Technoboy The Masochist / The Prophet The Thrillseekers Three Drives Tilt Tiësto Vincent De Moor Wavetraxx Whirlpool Yoji Biomehanika Whiteroom Du ser kanskje hva jeg hører mest på? Så hvis du har tenkt å sjekke ut trance (kanskje du liker det allerede?), så har du mye bra her. (Og ja, jeg kjeder meg) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Mekker en liten godt og blandet: - Mr. Mister - Kyrie - Deep Forrest - Marta's Song - Alana Miles - Black Velvet - Dschinghis Khan - Moskau - S1 - Sommar - Roxette - Fading Like A Flower - Juanes - A dios le pido - Mr. Big - To Be With You - MC Shan & Marley Marl - The Bridge - Naughty By Nature - OPP - Liquido - Narcotic - Kriss Kross - Jump - Salt n' Pepa - Push it - The Rock Steady Crew - Hey You - The Boomtown Rats - I Dont Like Mondays - Fronda - Rullar fram - Supertramp - The Logical Song Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Jess det er trance jeg hører på for det meste;) Det jeg kan høre på i flere timer;) Hehe. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvis du vil bevege deg litt utpå den housey dance siden så kan du sjekke ut Chicane sin nye. Chicane feat. Tom Jones - Stoned In Love Den blir bare bedre å bedre jo mer jeg hører den. -C- Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Hehe;D jess skal høre på det;) Lenke til kommentar
CSM Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 KatatoniaAnathema Novembre My Dying Bride Winds Age Of Silence Solefald Disarmonia Mundi Swallow The Sun Porcupine Tree Blackfield Pineapple Thief Radiohead Dark Tranquillity 6299614[/snapback] Her er lista di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå