Gå til innhold

Lypsyl slash Aloe Vera

nQffe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, gjorde et lite søk på google, men ser ikke ut til å være serlig mye informasjon om lepomade...

6301308[/snapback]

Så det også:-/ Derfor la jeg denne posten her sånn at kanskje noen gikk rundt og visste det:P lite sannslynlig men du vet aldri:P

Lenke til kommentar
lepomaden er da vell mere skadelig enn bra , da det over langtids bruk bryter ned kroppens egne funksjoner til og fikse leppen .

noe som med fører tørre lepper , som med fører bruk av lepomaden OSV OSV

6301325[/snapback]

Vet! bruker egentlig ikke lypsyl selv;) menneh, det er mye her i verden som er sånn, men blir ennå brukt, som hodetabelletter, viss du ikke hadde brukt det ville jo kroppen vendt seg mer til hodeverket... Men sant si det til noen som har migrene:P Folk tenket mer der og da, enn senere og sånn vil de alltid være..

Lenke til kommentar
Hvem var først ute med å produsere såpe da?

Blir litt på samme måte. :)

6301403[/snapback]

mhm, blir det, menneh, nå er det ikke det jeg lurer på:p men, HALLLO!?!? dere proe folk må vel klare å finne ut en så lett sak?:p

Lenke til kommentar

mhm, blir det, menneh, nå er det ikke det jeg lurer på:p men, HALLLO!?!? dere proe folk må vel klare å finne ut en så lett sak?:p

6301440[/snapback]

Kan jo hende at det ikke var noen som fant det opp heller. Sikkert ingen som vet hvem som fant opp hjulet heller ;)

Lenke til kommentar

6301440[/snapback]

Kan jo hende at det ikke var noen som fant det opp heller. Sikkert ingen som vet hvem som fant opp hjulet heller ;)

6301848[/snapback]

Det er jo forskjell på noe som ble funnet opp for mange tusen år siden, enn noe så nytt som lypsyl;-) noen må jo ha funnet det opp, men selvfølgelig, det er ikke sikkert at det er informasjon over hvem som har lagd, men det er jo et lite håp:-):-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...