Gå til innhold

Pixelfeil på psp. Garantisak?

Gjest Slettet+65132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+65132

Hei

Eg har nettopp kjøpt meg ein psp hos Elkjøp. No ser eg at det er ein pixelfeil på skjermen. Går det på garantien? Eg veit at det er 30 dagers returnrett på Elkjøp, men kan eg levere inn pspen og få ein ny? Det er vel ikkje sån at eg berre kan levere inn pspen og få pengane igjen uten å få ein ny psp?

Takkar for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange piksler ? en? to? da får du ikke ny. Mer enn tre, eller er det fem som kan gi deg en ny. Da produsentene startet produksjon av LCD fant de fort ut at det ble for kostbart å lage skjermer uten pikselfeil. Dermed satt de en grense på tre eller fem pikselfeil som de godtar som brukbart.

Men, som du selv sier, Elkjøp opperer med 30 dagers full returrett. Så du kan jo se litt på hvilke regler de har for denne tjenesten og så prøve å levere din tilbake og så kjøpe en ny hvis du ikke får dekket dette som feil og at PSP'en blir erstattet via denne metoden.

Endret av GeCcO
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132

Det er ein pixelfeil. Det er ikkje eit kjempe stort problem, men det er litt irriterande. Eg trur eg ringe inn til Elkjøp og høyre. Eg er nokså sikkert på om eg berre kunne masere området på skjermen litt så hadde den gått vekk, men då må eg opne opp pspen. Men eg vil ikkje miste garantien om det skjer noke anna med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...