Gå til innhold

Undersøkelse: WOW eller CS ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker best CS. Grunnen til at eg ikke liker wow er fordi det er for dyrt! Bra spill, men går fort penger

6299832[/snapback]

Jess skjønner. Å bruke penger på ett wow spill er litt sykt. Men jeg er enig med deg macgyver007 at cs er best.

Lenke til kommentar

Spiller ikke noen av delene, men tror jeg ville foretrukket WoW. På CS (1.6, og eldre) er serverene overfyllte med pre-pubertale fjortisser som skriver "OMFG0r im uber haxxxxx0r !!! 1111 one one 111 one one one0r !".

Forstår ærlig talt ikke hvorfor trådstarter sammenligner disse spillene ...

Lenke til kommentar
Spiller ikke noen av delene, men tror jeg ville foretrukket WoW. På CS (1.6, og eldre) er serverene overfyllte med pre-pubertale fjortisser som skriver "OMFG0r im uber haxxxxx0r ! 1111 one one 111 one one one0r !".

6300369[/snapback]

Det der gjelder wow også! Om mulig vil jeg si at der er minst like mye der, om ikke mer.. huff, det er til å bli gal av!

Lenke til kommentar
Spiller ikke noen av delene, men tror jeg ville foretrukket WoW. På CS (1.6, og eldre) er serverene overfyllte med pre-pubertale fjortisser som skriver "OMFG0r im uber haxxxxx0r ! 1111 one one 111 one one one0r !".

6300369[/snapback]

Det der gjelder wow også! Om mulig vil jeg si at der er minst like mye der, om ikke mer.. huff, det er til å bli gal av!

6300453[/snapback]

Hehe sant det;) er ikke så lett skal jeg si deg;)

Lenke til kommentar

6300369[/snapback]

6300453[/snapback]

Hehe sant det;) er ikke så lett skal jeg si deg;)

6300470[/snapback]

Du spiller jo ikke WoW engang :p

Men ja, er en del fjortisser der også T_T

Lenke til kommentar

Jeg spiller ingen av delene. CS virker så forbanna fjortizz omfg befengt. Har spilt det, var kjedelig og lett. WoW er ganske kult, men jeg har ikke bredbånd så jeg har ikke råd til å spille.

Dessuten. Det går da for faen ikke ann og sammenligne ett MMORG og et FPS spill :mad:

Lenke til kommentar

Jeg liker helt klart CS best grunnet at jeg misliker sterkt konseptet til WoW! Jeg kan ærlig talt ikke fatte at folk kjøper et spill og etter det fortsetter å betale for å spille det frivillig! Du har jo allerede bealt for det. Hvorfor skal man fortsete å betale? =S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...