Gå til innhold

Undersøkelse: WOW eller CS ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spillte wow for noen måneder siden men sluttet, grunnen er at det er altfor avhengihets skapende, jeg spillte det 500 timer på 2-3 måneder, så sluttet med det.

men nå derimot spiller jeg mye mer cs:s fordi det ikke er fullt så avhengihets skapende, og man trenger skills noe som man ikke gjør i wow, alle kommer til slutt til lvl 60 uansett, noe som jeg syntes var veldig irriterende når jeg spillte wow:P.

CS:S :love:

Lenke til kommentar
Hehe det er jo litt moro når du er veldig god da. Begynner å komme i clan osv. Det er jo det folk synes er moro. Men folk har hver sin mening på Wow og cs;)

6299704[/snapback]

Jepp! :D Husker da jeg var på topp. Spilte på fellowship serveren. Kom inn i en kaln som het De sinnsyke. Vi eide hardt, men så ble klanen oppløst da det viste seg at halve klanen cheata! Ops, dette ble litt OT.

Lenke til kommentar
Må rett og slett gå med CS og CS:S, grunnet WoW er for repetivt.

6299621[/snapback]

Og CS er ikke repetivt? :)

Dette er i og for seg en meningsløs tråd, da de som spiller WoW vil svare WoW, og de som spiller CS vil svare CS :roll:

Lenke til kommentar
Asså det er en undersøkelse hva dere liker best og hva som blir mest spilt. Dere sier deres mening av spillet ikke sant det blir som du sa ja men er jo en undersøkelse;)

6299899[/snapback]

men uansett, jeg spiller cs=)

Wow gidder jeg ikke å bruke tid på. er så mye som må til for å spille det. har mistet mange kompiser som skal på raid hele tiden:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...