zECTER Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jeg har nettopp kjøpt ny pc (i deler), men lyden fungerer ikke slik den skal. Det er lyd i wmplayer, litt i spill (litt forskjellig fra spill til spill), det er så og si ingen lyd i windows. Lydkorte mitt er innebygd i hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311342 Håper dere kan hjelpe eller komme me muligheter: Jeg har alerede prøvd å reinstalere driveren, formatert dataen og lastet ned nye drivere. Takk! Endret 15. juni 2006 av zECTER Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei og velkommen til forumet! Last ned de nyeste driverene til brikkesettet fra nVidia. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg tror dette er riktige drivere. Jeg gikk inn på nVidia sin hjemmeside og valgte drivere, brikkesett og så det aktuelle brikkesettet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Og en ting til Prøv å lag en god emnetittel neste gang og UTEN Hjelp. Vi vet det er derfor du er her...... Lenke til kommentar
zECTER Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Har prøvd å laste ned de nye driverene du snakker om efikkan, men d fungerer ikke heller.. Endret 15. juni 2006 av zECTER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå