CCola Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Skal prøve å overklokke CPU'en.. Men klarer det IKKE. Har prøvd å stille opp fsb i bios, men med en gang jeg stiller opp FSB'en så starter ikke maskinen. Maskinen inneholder forøvrig: - NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (256 Mb) - 1024MB Minne. Usikker hva slags type. (Vedlegg, kan dette hjelpe? ) - Soyo P4S-645DX DRAGON Ultra Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Kan det kanskje ha noko med steppingen å gjere? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Kan det kanskje ha noko med steppingen å gjere? 6299908[/snapback] Definer stepping? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hæ? meina du forklar ordet? Viss ja, så trur eg at det er informasjon om CPUen din, etter det eg har hørt om, men eg kjenner ikkje til stepping C4... Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 prøv å stille minne hastigheten til 4:5 eller 3:2. Jeg har ingen erfaring med soyo hovedkort og har ingen anelse om hvordan biosen din ser ut... men minnehastighet eller bare "dårlig chipset" er nok problemet ditt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå