Christian86 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 og leser du starten på tråden så spurte jeg etter "noen forslag? " og ikke noe annet..så hvis du ikke kan hjelpe meg med noe i min positive retning så trenger jeg ikke sånne komentarer..loven sier sitt.. 6341010[/snapback] loven sier sitt ja, det skal du ha, men det betyr ikke at du slipper unna oss som syns det er for dumt å true butikken. Jeg har gjort det en gang, men har ikke for vane å rope høyt om strategien min. Hvert fall ikke på et sted som kan skade saken min enda mer. Lenke til kommentar
deggis Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 når selger sier han må vente på svar fra zalman,hvor lenge er det normalt og vente på sånt?og er det egentlig jeg som skal lide av og vente på svar fra zalman...(som ser ut til og trekke langt) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 For det første: du tjener på å ha en litt mindre eplekjekk tone både overfor microplex og de som svarer deg på forumet. Du bare skader din egen sak ved å true med medier og alt annet. For det andre: det er microplex som skal bevise at det ikke er eller har vært noe galt med viften i utgangspunktet og at det ikke har ført til de skadene du hevder. De har rett til å undersøke dette og du må forvente at det tar noe tid. Lenke til kommentar
deggis Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 ja dem har hatt viften en stund nå...men sier dem må vente på avgjørelse fra zalman.!trudde det var selger av produktet som avgjorde det ikke produsent... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 det er selger av produktet, men det kan godt hende de må kontakte produsent av produkte får å avklare saken for seg Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tja... Nå har det jo gått en evig lang tid siden dette skjedde. Hvordan endte saken? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg fikk nytt skjermkort fra PSData, selv om jeg hadde installert vannkjøling, og skjermkortet var defekt. De er kjempeflinke på sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå