Søppelsveitt Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei. Skal knipse noen bilder av min kjære bil. Noen tips om vinkler, sted og andre nyttige ting ønskes! Jeg har et Kodak Easy ShareCX6330 3.1MP, og er veldig "grønn" på fotografering. Takker for svar Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Prøv alt av sære vinkler, bruk så vid vinkel du får til og gå nært, gjør hele bildet skjevt... Det gir ofte ekstra action i bilbilder, som kan være gørr kjedelige om de er helt symmetriske. Rett og slett prøv alle slags vinkler, og som alltid; hold bakgrunnen fri for rot. Et noenlunde åpent sted funker fint, det gjør det mye lettere å få rene bilder uten forstyrrende elementer. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Også poster vi i fotograferingskategorien neste gang? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeppjepp takker for svar. er ikke så kjent i denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ta en titt på bilbilder og se. Kan anbefale denne siden hvor du finner hauevis. Bilene er forresten fra nærområdet. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg vet ikke om det er populært å reklamere for andre forum her, men det ligger en tråd om akkurat dette her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125068 Hvis noen moderatorer vil fjerne den, er det bare å si fra. Evnt. bare fjerne den selv. ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå