daniel_984 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg tar det alvorlig, men du skriver så mye merkerlig at jeg begynner nesten å lurer litt. Du skriver mye mot deg selv, du misforstår ekstremt det vi skriver, du tolker ting som du vil, du "påpeker" fakta for hvordan jentene er i Norge, du tror vi er ute etter å fornærme deg etc etc. Og dine innlegg oser ikke akkurat av seriøsitet. Svada er heller ordet. 6315669[/snapback] Bare for å avklare med en gang, jeg prøver ikke å fornærme deg/dere her heller: Takk det samme. Inkl "jenter i norge". Jeg syns ikke jeg snakker imot meg selv, jeg snakker om emnet vi holder oss innenfor hele tiden og forventer såpass seriøsitet av du/dere at jeg ikke skal bli tolket til å snakke om alt mulig annet. Samme regner jeg med dere forventer av meg/og andre. Bare for sikkerhetsskyld skal jeg nå sette meg ned å lese gjennom tidligere poster, og om jeg finner feil ved det jeg sier som går utenfor temaet, skal jeg såfort det er mulig påpeke det i ny post. Ok Edit: Første post ok.. Nr2 også, sett selvfølgelig i betraktning av topic.. Og 3 og 4, igjen topic-relatert.. Og like så greit resten i samme slengen. Se det hele tiden utifra topic, så skjønner dere fort at det er ikke jeg som vrir og vender på ord her.. Jeg nekter ansvar for alt inntil poster hvor jeg måtte begynne å svare på forsøk på personlige angrep. Nærmeste jeg kommer er: 6315089[/snapback] (edit2:)Nei huff, det er bare jeg som hadde en utblåsning tror jeg.. Tok kanskje litt av.. Endret 15. juni 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er de sikkert, mye av diskusjonen (for meg hvertfall) ligger rundt dette. For mitt inntrykk og de jeg kjenner (får jeg begynne å si da..), så er faktisk dette en ting som kommer seg med årene. Menn blir dårligere og dårligere, og jenter motsatt. Men kan godt legge til at her kjenner jeg meg faktisk ikke så godt igjen, så vil ikke påstå noe bastant. Tror også du blander litt på følelser med faktiske problemer som blir tatt opp. For meg er det to forskjellige ting å nage om oppmerksomhet, og det å si at "nå får jeg for lite, så skjerp deg før jeg mister lysten til å fortsette", if you get my drift..? 6315593[/snapback] Det meste kommer med årene, man lærer så lenge man levere. Jeg har i hvert fall lært av mine feil når det gjelder åpenthet i forhold - og jeg er faktisk bare 20 år (Tro det eller ei! ) Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer isåfall med å ha funnet mannen i ditt liv. Er vel en ganske så grei start imo. Men for min del har erfaring lite å si med dette. Er hvordan man føler seg der og da, ikke hvor mange ganger man har følt det før. Jeg tror trådstarter klarer seg best om han tenker på hvor råttent gjort det var å la ham i stikken, fremfor det å faktisk si ifra. Med mindre hu var fantastisk spontan da, og dette skjedde 15.55, hvorpå bruddet var 5 mins seinere.. Men da er vel sjansen også stor for at dere ender opp sammen igjen Ellers vet jeg at det høres ikke bra ut, men tenk på deg og hva du har gjort for å fortjene null tid å tenke på det, kanskje fikse ting og gjøre det bra.. Jeg ser selv at du er vant til å relatere deg til tilsynelatende ærlige personer (gjennom ymse poster), og at du derfor også var så overrasket over bruddet som du var. Lenke til kommentar
Con Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Nå går det faktisk mye bedre . Har fulgt rådet til noen av dere og bare vært ute med venner og hatt det gøy, og virkelig anstrengt meg for å tenke på noe annet! Har stått og "rånt" på en bensinstasjon størsteparten av dagen ... Hentet henne på byn nå i sted, og det er tydelig at hun ikke har det helt bra nå... Stygt å si det, men det gjorde meg faktisk litt glad ... Ser faktisk frem til å reise på ferie med henne og være litt med henne. Tenkte de dagene kanskje kan hjelpe meg til å forstå henne litt bedre... Så får det briste eller bære! Jeg satser alt! Så får det gå som det går... Enten blir jeg såret... Eller så blir jeg verdens lykkeligste..!! Nettene er fortsatt tunge da.. Får ikke til å sove i natt enda... Uvant å skulle sove aleine... Men har heldigvis gode venner som holder motet oppe på dagtid . Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 dette årner seg.. visst hun også følte seg neffor, så går det ikke lange tiden for du har henne i armkroken igjen Visst dere har hatt en godt forhold i 2år som du sier.. så skal det mye til å skille dere. Bare IKKE gjør noe dumt i mellom tiden du nå.. det kan du komme til å angre veldig på... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har stått og "rånt" på en bensinstasjon størsteparten av dagen ... 6317297[/snapback] That's the spirit. Det er få ting damene liker bedre enn råning. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hun kommer nok krypende tilbake til deg skal du se, i mellomtiden kjøper du deg 16 flasker Jack Daniels og drikker til du ligger i rennesteinen. Men siden det ikke var noen mulighet så får du bare ta tiden til hjelp Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Hun kommer nok krypende tilbake til deg skal du se, i mellomtiden kjøper du deg 16 flasker Jack Daniels og drikker til du ligger i rennesteinen. 6317593[/snapback] Ja gjør som Kris Kristoffersen gjorde. + Endret 16. juni 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Con Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Blir nok ikke noe "jack" men fyll i morgen blir det nok! . Aner ikke om vi blir sammen igjenn... Men det ordner seg nok på det ene eller det andre viset uansett! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Gratulerer isåfall med å ha funnet mannen i ditt liv. Er vel en ganske så grei start imo. Men for min del har erfaring lite å si med dette. Er hvordan man føler seg der og da, ikke hvor mange ganger man har følt det før. Jeg tror trådstarter klarer seg best om han tenker på hvor råttent gjort det var å la ham i stikken, fremfor det å faktisk si ifra. Med mindre hu var fantastisk spontan da, og dette skjedde 15.55, hvorpå bruddet var 5 mins seinere.. Men da er vel sjansen også stor for at dere ender opp sammen igjen Ellers vet jeg at det høres ikke bra ut, men tenk på deg og hva du har gjort for å fortjene null tid å tenke på det, kanskje fikse ting og gjøre det bra.. Jeg ser selv at du er vant til å relatere deg til tilsynelatende ærlige personer (gjennom ymse poster), og at du derfor også var så overrasket over bruddet som du var. 6315890[/snapback] Det har selvfølgelig ikke med hvor mange ganger man har følt før, men om erfaringer man har fått ved å være i forhold. Når man ser det går skeis, så er det jo på tide å stikke fingeren i jorden og innse at noe har gått galt. De fleste lærer av sine egne feil. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg svarer litt sent i denne tråden, men har lest mesteparten og ville skrive noe. For det første, dere har vært sammen i to år som du beskriver som at dere har gjort ALT sammen og vært med hverandre hele tiden. Dette har antakeligvis ført til at du har i mer eller mindre grad distansert deg fra dine venner og hun fra sine. Venninnene hennes har kanskje sagt ekstra ifra til henne at "Hey! Du glemmer oss helt og blir jo aldri med på fest?" Dette sammen med at dere planlegger å flytte sammen kan freake henne litt ut. Igjen hender det at venninner sier ifra. Vi sa ifra til ei venninne nå for litt siden, men hun nekter å høre. Vi sier ikke at hun skal dumpe typen eller noe som helst, men tenke seg litt om siden hun bare har tid til han og trening og hun lar foreldrene hans kjøpe leilighet til de ++ Personlig hadde jeg synes det hadde blltt litt ekkelt, helt greit om foreldrene mine hadde kjøpt til meg, men sånn situajsonen er der så ville jeg følt meg kjøpt. Det jeg prøver å si er at du må gi henne tid, som så mange kjenner, jeg var selv sammen med en fra jeg var 15 til jeg var 17 og jeg merket da at jeg hadde forandret meg veldig mye på den tiden og at vi hadde vokst fra hverandre. Alle har behov for å leve litt, og du blir nok pent nødt til å la henne få litt frihet. Om det ikke skulle ordne seg så kommer du videre før eller siden bare du innstiller deg på det, sliter du for mye med at bilen,senga osv minner deg på henne så kan du jo bytte bil og du har økonomisk mulighet, eller kjøpe ny seng, kanskje det trengs? Det at hun sa hun elsket deg den dagen hun slo opp kan bety at hun faktisk gjør det, men at hun har behov for å sette seg selv og sitt liv i fremste rekke. Og det er du sier du er sjalu hjelper veldiglite, jeg kjenner meg veldig igjen fra mitt første langvarige forhold her. Bare at jeg trakk meg unna på slutten i stedet for å sende ut feil signaler. Klarer hun å være fri osv samtidig som dere er med hverandre så kan det hende at hun innser at un vil være kjæresten din igjen. Uansett så vil det i alle fall ordne seg på en eller annen måte. Lykke til! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Rett deg opp i ryggen, tørk tårene, anskaff ett stk. blomsterbukett og finn på et eller annet romantisk. Ikke gjør eller si noe som kan være avgjørende, hold deg på sikker grunn. Ikke skrem henne bort. Ikke vær innpåsliten, men hun skal vite at du tenker på henne konstant. Du må kjempe henne tilbake i armene dine. Ikke gi opp! Ikke hevn deg! Drikk øl! 6299016[/snapback] What he said. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Klart jeg gjør, har hatt storørreten på kroken selv, sett den velte seg i vannflata, blinke i sola for så å svømme ut gjennom nettingen i hoven min. Trodde alltid at ingenting kunne måle seg med å ha den ørreten til middag hver dag, men det var helt til jeg smakte laksen fra naboelva, om du skjønner? (Du verden til metafor-bruk idag da, lol) Vet at det meste virker svart og håpløst idag, men tro meg, det går over og da vil du se på det hele med helt andre øyne. 6303465[/snapback] Går nok over til slutt. Det tviler jeg ikke på... Men det blir nok noen uker før jeg går og fisker i naboelva 6303488[/snapback] PS: se opp for pirayaer! Anyhow, jeg synes jephque har en del gode poeng, men skjønner ikke helt vitsen med å f.eks. begynne å røyke Og når det gjelder WOW, bytt side! Alliance/Horde, levle deg opp til 60 og ta ROTTA PÅ'A når hun minst aner det!! kall deg noe ála <hennesnavn>Hurpe 6305872[/snapback] Hæ? Skal det hjelpe å hevne seg på henne nå da samtidig så du fornærmer henne? Skal ikke skrive hva eg synest.. Synes "melkekartong" har noen meninger som går på trynet i det han skriver dem! Og "mirann". Du har noen (men bare noen..) kloke ord du! Må også si at eg har fått intrykket av at unge jenter lyver mest ja.. Ikke alle, men store deler av de yngre jentene. Der er selvsagt gutter og som lyver. Men ikke på samme sadistiske måten som jenter kan gjøre i stor grad! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Lest igjennom alt nå, og jeg er nesten i akkurat samme situasjon som dama di er. Håper det har ordnet seg for dere da, du burde i hvert fall ikke fortsette å ringe og sende melding hvis hun ikke tar telefonen, da føler hun seg enda mer fanget. Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jaja, du har hatt det jævlig i vel noen dager. Jeg har hatt det slik i et år nå. Slo opp med eksen for nøyaktig et år siden, og tro det eller ei, jeg har ikke kommet over henne ennå. Selvsagt er ikke kjærligheten min for henne like sterk som den var før, men den er fortsatt der. Jeg kjenner det hver dag. Hvert eneste jente jeg ser, tenker jeg "hmm.. fin hu, men eksen er finere".. Ble kontaktet av henne igår, hu savna meg og ville møte meg. Får håpe hun blir min igjen en dag, hu er den eneste jeg klarer å forelske meg i. Jeg har det egentlig like jævlig som deg, bare at min har vart i et år nå, og ingenting ser ut til å være på bedringens vei. Jeg ønsker deg lykke til. Tenk over alle avgjørelser du tar, gjør man noe dumt, kan det være for seint for alltid. Lenke til kommentar
Con Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Det går nå fremover... Tror jeg... Var på fest i går. Så ringte hun meg i ett tiden og ville ha ett sted og sove... Så jeg møtte henne og tok henne med hjem til meg... Jeg hadde ølbrillene på og alt var bare himmel . Angrer litt på det i dag da... Hun har vært her i hele dag, og vi har bare lagt i sengen og pratet og kost oss akkurat som om ingenting skulle ha skjedd... Føles litt rart... Var kjipt å kjøre henne hjem i kveld og vite at det kan være veldig lenge til neste gang.. Om det blir en da... Uansett så var det verdt det! For denne dagen har vært utrolig bra!! Uansett hva som skjer så har jeg alltid minnene . Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det går på fram. Stå på, dette kan må jo være ett godt tegn. Sov dere i samme seng? Isåfall så er det enda bedre. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) første post, har ikke lest gjennom alt. 6298581[/snapback] det beste tipset jeg kan gi deg er ; begynn med noe nytt. Vektløfting, ingenting er som og kaste rundt på vekter mens du skriker høyt for og få ut aggeresjon. eller hva som helst som får deg på andre tanker. edit: kunne trengt en frekk en der Endret 19. juni 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Les siste post av Con, bli litt oppdatert. Ikke frekt ment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå