Gå til innhold

Ble dumpet i dag... Trenger råd!

Con

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir virkelig provosert av dette. Sier ikke mer enn at jeg er fullstendig enig med Mirann, det kunne ha blitt stygt.

6314349[/snapback]

Hva blir du provosert over? Kanskje du blir veldig fort provosert? Blir du provosert av at dette også? :!:
Lenke til kommentar

Jeg vet det blir mye Off-T fra min side her, men vil gjerne ha meg frabedt misforståelser..

Så du har da møtt alle jenter i hele verden? Kommer kanskje som et sjokk for deg, men folk er utrolig nok forskjellig! Gutter som jenter.

6311454[/snapback]

Nei, og jeg har aldri hevdet det heller. Jeg har heller ikke sagt at alle i hele verden er uærlige rasshøl, jeg mener selvfølgelig den kulturen vi har rundt oss, generelt sett Norge. Trodde det går ann å ta såpass med egne beslutninger og at jeg ikke behøver å forklare alt ned til minste detalj da ;) . Jeg vet det høres stygt ut for de av jentene som faktisk er ærlige, og jeg utelukker selvfølgelig dere, som jeg også har sagt før, men jeg påstår like hardnakket som før at det er temmelig greit å "båse inn" jenter i slike kategorier generelt. Kulturen blant yngre jenter i Norge er slik bare, og klarer du/dere ikke godta fakta syns jeg synd på dere.. Naivt mildt sagt.

Løyet?? Herregud. Jeg har gjort det slutt med samboeren min for ikke så lenge siden. Men jeg sluttet ikke å elske han på sekundet. Jeg elsker han fortsatt, men ikke på samme måte som da vi ble sammen. Det går an å elske noen, men allikevel ikke kunne være sammen med vedkommende.

6311454[/snapback]

Sa jeg at du løy? Lær å lese før du tolker/vrir videre på ordene mine. Jeg spør ghvordan folk kan stå og forsvare ei jente som ljuger for å slippe en pinlig sannhet som må frem. Den måten å ljuge (eller "skjule" som dere kanskje vil kalle det) er bare en stygg måte å unngå et problem som må frem i dagen.

Tåpelighet er det ditt innlegg som bærer preg av. Jeg har aldri sagt at man MÅ gå på byen for å føle seg atraktiv. Jeg skrev bl.a. at man kan flørte for å føle seg atraktiv, det trenger man absolutt ikke gjøre kun på byen.

"Holder det ikke at kjæresten din elsker deg, eller skal det være slik at vær gang man føler seg utenfor skal man søke trøst i fremmede?"

Hva mener du med dette??

Uansett hva du måtte mene, så tror jeg at selv om man er i et godt og sunt forhold, så trenger man til tider bekreftelse på at man er attraktiv blant andre. Spesielt hvis man er i et lengre forhold.  Jeg mener absolutt ikke at man skal hoppe til sengs med andre, men litt uskyldig småflørting eller å få et koselig kompliement fra andre gjør godt for selvtilliten.

Jeg ser heller ikke hvor jeg støtter utroskap. Utdyp gjerne den delen.

Og btw; Hvorfor drar du konfirmasjon inn i bildet?? :p

6311454[/snapback]

Nei, men du skrev at det er den letteste måten. Uansett skjønner jeg ikke at dette skulle være noe problem, med mindre du er i et forhold med altfor lite oppmerksomhet selvfølgelig.

Det jeg mener med det er akkurat det jeg skriver. Les det et par ganger så kjønner du det.. ;) Jeg påstår aldri at det er utroskap, men jeg ser ikke poenget siden du tross alt prøver å binde deg til èn person.. Det er jo akkurat derfor man bruker begrepet sammen, skjønner du ikke?

Btw: konfirmasjon = bekreftelse.. Jeg var for lat til å leite frem synonym i min dårlige hast..

Dette viser bare at du har få erfaringer med jenter..

6311454[/snapback]

Jasså ja, så du kjenner meg nå. Jaja, du har sikkert riktig, jeg har dårlig erfaring, og jeg vet jeg har vært uheldig. Men desto mindre er ikke poenget i at jeg kjenner mange jenter, og holdningen gjennomsyrer de fleste. Er virkelig lei for at du ikke ser dette, for det er virkelig noe de fleste er kjent med..

Er jo ganske tydelig at hun forsvarer seg mot "hetsen" ovenfor. Hvordan klarer du å lese at hun blånekter på at gutter kan være mer ærlige enn jenter? Hvordan kan du (dere) si at et kjønn er mer ærlig enn et annet? Det er 5-6 milliarder forskjellige personligheter her i verden, og jeg tror vi kan klare og sette dem i flere båser enn to! Er navivt å trekke alle over en kam her. Hva denne dama har gjort på byen er det vanskelig for oss og si noe om som ikke kjenner henner.

6312354[/snapback]

Jo, dette var helt sikkert det du kan klassifiere som en hets, men om du sier at du er uenig i alt jeg sier, klarer jeg bare ikke å ta deg seriøst fremover. Det er vel egentlig bare et oppsamlingspunkt for det jeg ser på som et lavmål av egenskaper.. Ikke noe mer..

Akkurat hvor blånekter jeg??

Jeg sier at det blir for dumt å si at alle gutter er mer ærlige enn alle jenter! Man kan ikke skille sånn etter kjønn. Det går like mye på personlighet. Og vi e aill sammen individa!

Edit: Btw, dere gutter her inne tolker jo verre enn ei kjerring! :p

6312732[/snapback]

Såfint da, da vet jeg dette. Greia med jenter er at alt er persnolighet, ingenting er samfunnets holdninger. Kan godt klarlegge meg og si at jeg er sarkastisk, fordi dette blir bare for teit..
Lenke til kommentar

Egentlig syns jeg bare det er drit-synd at dere ikke ser det..

Syns også det er temmelig dust egentlig av både mirann og vero_nica å prøve å bli personlige med meg. Dere kjenner meg ikke overhodet, og jeg kjenner ikke dere. Jeg prøver heller ikke å båse dere inn, jeg sier/påpeker bare fakta om at kulturen vår er slik. Unge jenter idag har lettere for å ljuge/skjule enn gutter, og bakgrunnen er holdninger. Hvorfor tror dere ellers gutter havner oftere i slåsskamp enn jenter? Hvorfor tror dere det er jenter som er kjent for baksnakking? Og nei! Jeg har påpekt i (tror jeg) hvert eneste innlegg at begge sider har sine unntak, så please, please ikke vri mine ord og setninger til noe jeg ikke står for. Nesten så jeg kunne sagt noe som får meg på virkelig tynn is :p

Vil også ha det klinkende klart, jeg har aldri sagt at noen burde komme seg på byen å få seg så mye mus som mulig. Og blir faktisk jævlig provosert når dere påstår/ljuger jeg gjør det på bakgrunn av hva jeg sier i denne tråden.

Edit: "dere" som i dere på "andre siden".. elns..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Gi det litt tid, dette årner seg. Har dere vært i lag i 2år så finner dere ut av det. Har du hørt om 2års krisen? sinnsykt mange av vennene mine som gikk ifra kjærestene sine etter 2år... blir fort "lei" av den personen etter å ha vært konstant sammen i 2år.. det fine her er at etter 2-3uker så finner de ut at dette ikke går.. begge savner hverandre noe sinnsykt, så de finner sammen igjen. Håper dette skjer med deg også... :) håp på det beste, og for gudsskyld ikke gjør noe nå de nærmeste dagene, som du vil komme til å angre på visst hun vil ha deg tilbake.. la ting synke litt inn, tenk litt på andre ting, vær sammen med venner.

Lykke til :)

Dette årner seg, ta det med ro :)

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Føler du motsier deg mye daniel_984. Du kommer først med påstander om at "slik er samfunnet" og "dere et duster som ikke forstår det" for deretter å si at ingen må si imot deg for da vrir vi dine ord til noe du ikke står for. Hva pokker skal vi gjøre da? Bare godta dine helt idiotiske påstander (ja, de er det) som om det er sant? Dokumenter i tilfelle dette. Det er kraftige påstander du kommer med, og de er (om du ikke kan vise til forskning på området) tydeligvis hentet ut fra løse luften for at du skal rakke ned på andre synspunkter enn dine egne. Du har, etter min mening et svært usunt syn på verden. Ja, du sier det er unntak, og det er det jo alltid, men måten du sier det på så virker det bare som om du prøver å dekke ryggen din for motargumentasjon. Hvorfor skal vi blindt tro på dine påstander når du pakker dem inn i drittsnakk?

Denne diskusjonen har blitt veldig generell (og stygg). Jeg synes vi heller skal snakke om den saken som gjelder her med de personene som er innvolvert, ikke hva som kunne ha skjedd hvis det var "noen andre".

EDIT: Beklager noen vanskelige setninger, men orker ikke rette dem nå :p

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Jeg vet det blir mye Off-T fra min side her, men vil gjerne ha meg frabedt misforståelser..

Du vil det, ja. Nå er du en liten mester i å misforstå andre. Men det er vel på seg selv en kjenner andre best.

Nei, og jeg har aldri hevdet det heller. Jeg har heller ikke sagt at alle i hele verden er uærlige rasshøl, jeg mener selvfølgelig den kulturen vi har rundt oss, generelt sett Norge. Trodde det går ann å ta såpass med egne beslutninger og at jeg ikke behøver å forklare alt ned til minste detalj da ;) . Jeg vet det høres stygt ut for de av jentene som faktisk er ærlige, og jeg utelukker selvfølgelig dere, som jeg også har sagt før, men jeg påstår like hardnakket som før at det er temmelig greit å "båse inn" jenter i slike kategorier generelt. Kulturen blant yngre jenter i Norge er slik bare, og klarer du/dere ikke godta fakta syns jeg synd på dere.. Naivt mildt sagt.

Kulturen blant yngre jenter. Javel, hva er da yngre jenter?

Hvis det er fjortisjentene du prater om, så er det godt mulig det er noe i det du sier.

Men du har skrevet jenter, og da tolker jeg det, selvfølig, som jenter generelt.

Sa jeg at du løy? Lær å lese før du tolker/vrir videre på ordene mine. Jeg spør ghvordan folk kan stå og forsvare ei jente som ljuger for å slippe en pinlig sannhet som må frem. Den måten å ljuge (eller "skjule" som dere kanskje vil kalle det) er bare en stygg måte å unngå et problem som må frem i dagen.

LES innleggene ordentlig før du svarer! Jeg skrev ikke om meg selv, men om jenta til trådstarter.

Du skrev nemlig at hun hadde løyet til han. Noe jeg tror hun kanskje ikke har gjort. Med det argumenterte jeg hvordan jeg selv har opplevd et brudd.

Nei, men du skrev at det er den letteste måten.  Uansett skjønner jeg ikke at dette skulle være noe problem, med mindre du er i et forhold med altfor lite oppmerksomhet selvfølgelig.

Vel, da er du annerledes enn veldig mange andre. Når man har vært i et forhold 3 år, 10 år, 30 år, så er det godt å vite at andre finner deg attraktiv. Ikke bare kjæresten.

Det jeg mener med det er akkurat det jeg skriver. Les det et par ganger så kjønner du det.. ;) Jeg påstår aldri at det er utroskap, men jeg ser ikke poenget siden du tross alt prøver å binde deg til èn person.. Det er jo akkurat derfor man bruker begrepet sammen, skjønner du ikke?

Jeg skjønner faktisk ikke bæra av det du skriver her. Hvordan får du det til at jeg støtter utroskap??

Jasså ja, så du kjenner meg nå. Jaja, du har sikkert riktig, jeg har dårlig erfaring, og jeg vet jeg har vært uheldig. Men desto mindre er ikke poenget i at jeg kjenner mange jenter, og holdningen gjennomsyrer de fleste. Er virkelig lei for at du ikke ser dette, for det er virkelig noe  de fleste er kjent med..

Bare et spørsmål? Hvor gammel er du? Hva er egentlig gjennomsnittsalderen på de du har vært sammen med?

Såfint da, da vet jeg dette. Greia med jenter er at alt er persnolighet, ingenting er samfunnets holdninger. Kan godt klarlegge meg og si at jeg er sarkastisk, fordi dette blir bare for teit..

Ikke rart du har dårlig erfaringer med damer med en sånn holdning som du viser. De jentene som har rotet seg bort i deg må være regel rett dumme.

Makan til vås er det sjeldent jeg er borti!

Lenke til kommentar

daniel: Synes du trekker litt for forhastede konklusjoner når du sier at eksen hans har løyet. Det er det ingen av oss som vet. Selvfølgelig kan han komme til å føle det slik nå, det er ikke det minste rart. Han er skuffet og aner ikke hva som skjer. Da tenker man automatisk det verste.

Du sier at det er synd at vi andre ikke ser det på samme måte som deg - jeg mener stikk motsatt. Av det du skriver, så fremgår det at du har et helt utrolig negativt syn på jenter, og det er ikke noe å hige etter for noen. Det finnes negative sider ved alle mennesker. Ingen er perfekt. Hverken gutter eller jenter, du eller jeg.

Forøvig så er ingen av mine venninner slik du beskriver dem.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Jo, jeg er helt enig med deg Smetho, det blir mye urettferdig snakk. Jeg er klar over dette. Min argumentasjon bygger på erfaringer opp gjennom mine år. Slik jeg føler diskusjonen tok en vending er litt i gata av Mr.Y:"bananer er vonde" Ms.X"liker du ikke bananer? Ikke alle bananer smaker likt da! dust du er.." Ms.Z:"Hadde dette med bananer ikke blitt sagt av Ms.X hadde denne diskusjonen fått en alvorlig remse!"

Vil også legge til at jeg har mer enn nok jentevenner, og det er der jeg trekker mye av mine erfaringer, samt egne/andres kjærester og ikke minst holdningen som gjennomsyrer gjennom div. aviser. Så jo det blir feil å trekke alle over en kam, du skal ha den, men poenget mitt er skillet mellom guttene og jentene! Jeg snakker da selvfølgelig enda om Norge.

Jeg prøver heller ikke å si at "dere er duster som ikke forstår det", men heller "prøv å forstå poenget mitt, det er ikke vanskelig" (ovenfor) og argumenter mot dèt, og ikke mot meg.

Jeg har ikke vært personlig mot noen her, men vi ser alle hvem som driver på. Jeg er heller ikke noe mindre hyggelig mot personer jeg vet ljuger, jeg har bare ikke like stor interesse av å innvolvere meg med de.

Jeg vil også (siden vi begynner med persnolig tilnærming her) påpeke at at du, ikke jeg, har et temmelig usunt syn på holdninger idag. Hvis du ikke klarer/vil se at jenter lyver mer enn gutter (igjen, jeg utelukker tilfeller av motsatt på begge sider), så har du litt problemer. Anbefaler deg å snakke med en del jenter rundt nærmiljøet ditt og spør om hvordan dette med baksnakking ligger, og ikke minst hvor alvorlig denne faktisk er. Samme med gutter i omgangskresten din.

Lenke til kommentar
Jeg vil også (siden vi begynner med persnolig tilnærming her) påpeke at at du, ikke jeg, har et temmelig usunt syn på holdninger idag. Hvis du ikke klarer/vil se at jenter lyver mer enn gutter (igjen, jeg utelukker tilfeller av motsatt på begge sider), så har du litt problemer. Anbefaler deg å snakke med en del jenter rundt nærmiljøet ditt og spør om hvordan dette med baksnakking ligger, og ikke minst hvor alvorlig denne faktisk er. Samme med gutter i omgangskresten din.

6315271[/snapback]

Jeg reagerte på måten du argumenterte, ikke nødvendigvis argumentene. Vel, akkurat dine argumenter reagerer jeg på nårl jeg faktisk leser at du skriver det igjen (se uthevelsen). Den er drøy, og du rakker ned på meg som om jeg har problemer fordi jeg ikke ser det. Jeg ser det ikke og jeg aner ikke hvor du har fått det ifra. Jeg skjønner om du mener det dersom du har ekstremt dårlige erfaringer med damer i din fortid (og da syns jeg synd på deg!), men jeg kjenner meg ikke igjen, og det har jeg vondt for å tro andre her heller gjør (kunne tatt en poll ;)). Du bør vurdere hvilke folk du henger med i tilfelle.

EDIT: Endra en setning.

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Du vil det, ja. Nå er du en liten mester i å misforstå andre. Men det er vel på seg selv en kjenner andre best.

6315213[/snapback]

:no: Du prøver virkelig å såre meg elns du, eller? Jeg påpeker nå bare ting som jeg vet er tatt opp her, og erfaringer som andre og jeg har tatt opp. Vil også legge til at taktikken din er tafatt, om det virkelig er det du prøver på.

Kulturen blant yngre jenter. Javel, hva er da yngre jenter?

Hvis det er fjortisjentene du prater om, så er det godt mulig det er noe i det du sier.

Men du har skrevet jenter, og da tolker jeg det, selvfølig, som jenter generelt.

6315213[/snapback]

Vet ikke om du er klar over det, men uttrykket "fjortis" er et begrep som kan brukes over mange årsklasser, så ja noen er sikkert det, andre ikke. Jeg forøvrig legger meg fra alt til vgs, til 22-23, den alderen hvor man slår seg litt mer til ro.. Vanlige alderen mao for "vårt" kull..

LES innleggene ordentlig før du svarer! Jeg skrev ikke om meg selv, men om jenta til trådstarter.

Du skrev nemlig at hun hadde løyet til han. Noe jeg tror hun kanskje ikke har gjort. Med det argumenterte jeg hvordan jeg selv har opplevd et brudd.

6315213[/snapback]

Da er det jo greit, Unnskyld så mye for misforståelsen..

Vel, da er du annerledes enn veldig mange andre. Når man har vært i et forhold 3 år, 10 år, 30 år, så er det godt å vite at andre finner deg attraktiv. Ikke bare kjæresten.

6315213[/snapback]

Hmm, mye mulig. De normale jeg har kjent/kjenner (både gifte og kjærester) har ikke slike behov hvertfall. Godt mulig det er et fenomen jeg ikke ser, men fortsatt ser jeg ikke poenget. Prøver ikke si at jeg står og kikker meg i speilet og sier jeg er deilig, men jeg ser godt forskjellen (utvendig/estetisk) på "pent og stygt".. Hvorenn fælt dette faktisk høres ut.

Jeg skjønner faktisk ikke bæra av det du skriver her. Hvordan får du det til at jeg støtter utroskap??

6315213[/snapback]

Jeg prøver ikke å påpeke det. Det eneste jeg prøver på er å si at poenget ikke er der, siden man tross alt prøver å binde seg til èn person? Hva faen syns du om at damer går og plystrer på fyren din mens du går hånd i hånd, og han nikker bifallende? Jøss, sier jeg bare..

\

Bare et spørsmål? Hvor gammel er du? Hva er egentlig gjennomsnittsalderen på de du har vært sammen med?

6315213[/snapback]

Trodde faktisk dette kom godt frem gjennom nicket mitt her. Jentene jeg har hatt langvarige forhold med strekker seg fra like gammel til noen år yngre.. Hva så? Skal jeg nevne foreldre, venner, venners venner etc etc for deg også? Tror du jeg bare bygger min egen virkelighet rundt meg selv og mitt?

Ikke rart du har dårlig erfaringer med damer med en sånn holdning som du viser. De jentene som har rotet seg bort i deg må være regel rett dumme.

Makan til vås er det sjeldent jeg er borti!

6315213[/snapback]

Jeg er faktisk glad du sier dette, for de fleste jeg prater med daglig er jeg ganske sikker på ville sagt noe helt annet. Jeg prøver ikke å være slem med noen her inkl deg, men du (og sikkert andre også) tar dette fryktelig personlig. Jeg er virkelig lei for at jeg sårer/krenker noen her, men faktum for min del er det jeg skriver. Og syns det er utrolig rart at bare jeg er den som er borti slikt.

daniel: Synes du trekker litt for forhastede konklusjoner når du sier at eksen hans har løyet. Det er det ingen av oss som vet. Selvfølgelig kan han komme til å føle det slik nå, det er ikke det minste rart. Han er skuffet og aner ikke hva som skjer. Da tenker man automatisk det verste.

Du sier at det er synd at vi andre ikke ser det på samme måte som deg - jeg mener stikk motsatt. Av det du skriver, så fremgår det at du har et helt utrolig negativt syn på jenter, og det er ikke noe å hige etter for noen. Det finnes negative sider ved alle mennesker. Ingen er perfekt. Hverken gutter eller jenter, du eller jeg.

Forøvig så er ingen av mine venninner slik du beskriver dem.

6315256[/snapback]

Nei nei nei! Jeg har ikke negativt syn på jenter! Jeg elsker jenter! Men jeg skulle ønske at holdningen om å snakke ut når noe er dumt/fælt/tungt/ille/depressivt er tilstedet med èn eneste gang!! Det er det eneste jeg prøver å påpeke at de fleste har virkelige problemer med. Jeg snakker ikke om å sutre i ett sett her, men om å ta opp et problem når man føler at noe veier i fjøra. IMHO så har dama løyet/skjult sannheten for ham ved at hun later som ingenting og etterpå lar ham stå igjen med svarteper. Dere kan godt si hva dere vil om at "jammen hun gråt sikkert hele kvelden"/"hun hadde det sikkert like tungt", men jeg bygger mine påstander på hva som er faktisk skjedd, og hva vi faktisk vet (ang. emne)..
Lenke til kommentar
Vel, kanskje det bare du som omgås feil type mennesker?

Hva mener du froresten med "driver på?"

6315289[/snapback]

Hva jeg mente var hvem som faktisk prøver å fornærme andre. Ikke at jeg tar meg nær av det, men faktum at jeg plukker det ut innlegg etter innlegg burde si sitt. Jeg sier hele tiden at jeg står bak mine erfaringer, ikke noe mer (tror jeg :ermm: ).. Jeg tror heller ikke at jeg henger så veldig mye nmed feil mennesker, men kanskje jeg har helt andre typer venner enn du/dere, hvor den ene siden er så ærlig at du lett kjenner igjen den andre for hva de egentlig er. Om det ble noe særlig klart.

Jeg reagerte på måten du argumenterte, ikke nødvendigvis argumentene. Vel, akkurat dine argumenter reagerer jeg på nårl jeg faktisk leser at du skriver det igjen (se uthevelsen). Den er drøy, og du rakker ned på meg som om jeg har problemer fordi jeg ikke ser det. Jeg ser det ikke og jeg aner ikke hvor du har fått det ifra. Jeg skjønner om du mener det dersom du har ekstremt dårlige erfaringer med damer i din fortid (og da syns jeg synd på deg!), men jeg kjenner meg ikke igjen, og det har jeg vondt for å tro andre her heller gjør (kunne tatt en poll ;)). Du bør vurdere hvilke folk du henger med i tilfelle.

EDIT: Endra en setning.

6315308[/snapback]

Så du er ikke enig. Den er grei. Jeg vil påstå da at du har ikke møtt nok folk til å faktisk se hva ekte ærlighet er. Alle har sine små hemmeligheter, misforstå meg rett, men når disse hemmelighetene går ut over andre syns jeg det går over streken. Men igjen, kanskje jeg er den som sitter å prater svada i løse lufta. Isåfall ser jeg det ikke selv..

Edit: Nei ble ikke noe sverige kamp nei :no:

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

De fleste jeg kjenenr trenger jevnlig bekreftelse på at de er attraktive. Å flørte er sunt både for deg selv og forholdet. Da snakker jeg ikke om å tafse på andre eller sende intime sms'er, men å f.eks spøke med andre og gi dem et smil. Jeg foreslår at du spør hvem som helst av jenter du kjenner og høre med dem hva de synes. Eller, ingen av jentevennene dine er jo ærlige, så da har det vel ikke noe for seg uansett.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
De fleste jeg kjenenr trenger jevnlig bekreftelse på at de er attraktive. Å flørte er sunt både for deg selv og forholdet. Da snakker jeg ikke om å tafse på andre eller sende intime sms'er, men å f.eks spøke med andre og gi dem et smil. Jeg foreslår at du spør hvem som helst av jenter du kjenner og høre med dem hva de synes. Eller, ingen av jentevennene dine er jo ærlige, så da har det vel ikke noe for seg uansett.

6315448[/snapback]

Hmm jeg tror du misforsto meg litt på denne.. Det jeg snakker om nå er hemmeligheter, og hvorvidt disse er kritiske eller ikke. Men tolk i vei så mye du lyster og orker for min del, om det gjør deg noe gladere ;) .

Er vel nesten en slags "baksnakkelse" jeg driver med her også, da alle jenter i Norge aldri vil få sagt sitt ord om denne saken :p Neste steg er kanskje en artikkel i avisa?

Jo, å flørte er sikkert sunt, men jeg klarer ikke helt å forstå hva slags flørting det er snakk om her.. Er det slik at det er greit å flørte med andre etter å ha gjort det slutt med fyren du elsker, flørte med andre mens du er sammen med fyren du elsker? Tydeligvis så flørter man ved øyekontakt, eller ved å smile, eller ved en spøk. Altså er jeg den svære don juan jeg da? Siden jeg får og sender smil/øyekontakt og vitser hver dag? Sjelden jeg ikke får et smil tilbake når jeg smiler til noen på gata, eller holder øyekontakt, eller forteller vitser til mine kvinnelige kollegaer.. Jøss, dette var nytt for meg..

Nei om dere snakker om slik flørting, da skal dere få drive på ifred, for meg er flørting på et "litt" annet nivå.. Og nei, jeg snakker ikke om intimdelen..

Edit: Droppa sverige kampen, da jeg glemte tida her på dette artige forumet :p Altfor sent ned til Aker Brygge nå vet..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Det er de sikkert, mye av diskusjonen (for meg hvertfall) ligger rundt dette.

For mitt inntrykk og de jeg kjenner (får jeg begynne å si da..), så er faktisk dette en ting som kommer seg med årene. Menn blir dårligere og dårligere, og jenter motsatt. Men kan godt legge til at her kjenner jeg meg faktisk ikke så godt igjen, så vil ikke påstå noe bastant.

Tror også du blander litt på følelser med faktiske problemer som blir tatt opp. For meg er det to forskjellige ting å nage om oppmerksomhet, og det å si at "nå får jeg for lite, så skjerp deg før jeg mister lysten til å fortsette", if you get my drift..?

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Men igjen, kanskje jeg er den som sitter å prater svada i løse lufta. Isåfall ser jeg det ikke selv..

6315446[/snapback]

:yes:

Dette er det mest vettuge du har skrevet i hele denne tråden!

6315614[/snapback]

[sarkasme-modus]Fint at du tar diskusjonen alvorlig da, og ikke surrer bort poster som dette på flaming. Ærlig talt så imponerer du meg flere ganger med dine teknikker for å prøve å fornærme, inkl denne. Takk for nok et sunt bidrag til et bredere syn på verden[/sarkasme-modus]

Nei ærlig talt, jeg syns det er sunt for min del å se blant annet def. for flørting for endel, hva som er løgn/skjult sannhet, hvor langt noen er villig til å forsvare imho noe urettferdig, og ikke minst hvem som faktisk sitter igjen med flamingen sin *peke opp i ansiktet til Mirann for sine til tider seriøse innslag*

Edit: Men hey, dette er vel det forumet ble funnet opp for?

Edit2: Faktisk må jeg bare si at jeg nesten føler meg gammel fordi jeg ikke føler behov for å prøve og fornærme noen spesielle (med mindre de ber om det) her. Hvorenn teit det høres ut.

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
[sarkasme-modus]Fint at du tar diskusjonen alvorlig da, og ikke surrer bort poster som dette på flaming. Ærlig talt så imponerer du meg flere ganger med dine teknikker for å prøve å fornærme, inkl denne. Takk for nok et sunt bidrag til et bredere syn på verden[/sarkasme-modus]

Nei ærlig talt, jeg syns det er sunt for min del å se blant annet def. for flørting for endel, hva som er løgn/skjult sannhet, hvor langt noen er villig til å forsvare imho noe urettferdig, og ikke minst hvem som faktisk sitter igjen med flamingen sin *peke opp i ansiktet til Mirann for sine til tider seriøse innslag*

Edit: Men hey, dette er vel det forumet ble funnet opp for?

6315640[/snapback]

Jeg tar det alvorlig, men du skriver så mye merkerlig at jeg begynner nesten å lurer litt. Du skriver mye mot deg selv, du misforstår ekstremt det vi skriver, du tolker ting som du vil, du "påpeker" fakta for hvordan jentene er i Norge, du tror vi er ute etter å fornærme deg etc etc.

Og dine innlegg oser ikke akkurat av seriøsitet. Svada er heller ordet.

Edit: Du bør våkne opp. Du fornærmer like mye som oss andre, og vel så det!

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...