Gå til innhold

Ble dumpet i dag... Trenger råd!

Con

Anbefalte innlegg

Aktiv tråd ja! 13 stk som leser...

Ikke sitt på rævva! Som sagt: hugg ved eller noe sånt!

For all del ikke kom i kontakt med henne på noen måte de neste to ukene!

IKKE ALL TING KAN FORKLARES! Kanskje du skjønner hva som skjedde om en måned, et år, fem år eller aldri! Og kanskje det ikke er meningen at du skal skjønne det!

Bare gråt det! Det hjelper. Ring en god kompis, bed han kommer over å trøste deg!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Doh, Mirann kommer meg alltid i forkjøpet. Do you read minds?

6302376[/snapback]

:thumbup: Genier begge to ;)

Fyll blir det ikke.

Hun var på byn i går, hun gikk ut ca 4 timer etter å ha dumpet meg... Og hun skal visst ut igjenn i morgen... Så virker ikke som om hun bryr seg noe... Snakket så vidt med henne i går kveld, og da virket hun bare helt iskald.. Akkurat som om ingenting hadde skjedd... Som om vi to ikke betydde noe som helst...

6305821[/snapback]

Det kan virke som om hun gjør dette for å skyve tankene unna, prøver å ikke tenke på bruddet. Tipper hun er veldig lei seg hun og, men har allikevel kommet fram til at dette er den beste løsningen. Dermed gjør hun masse, bare for å ikke tenke på at det kanskje var feil valg, alt det triste etc.

Jenter er ikke lett å skjønne seg på, og i ditt tilfelle var dette ekstremt. Vet ikke hav mere jeg kan si ihvertfall.. Noen jenter her ute som har noen gode ord? :)

6305863[/snapback]

Synes ikke hun er så ekstrem, jeg. Er da jenter som er 10 000 ganger verre der her..

Lenke til kommentar
Gå på fylla og finn noe mus.

6298653[/snapback]

Godt sagt :)

6307110[/snapback]

Hvordan hjelper det egentlig?

6307301[/snapback]

Det hjelper på samme måte som det hjelper for henne å gå ut på by'n for å "skyve bort tankene".

Samma gjelder oss gutta, men vi sikter høyere enn å bare drekke oss dritings.

3rd base, oh yes!

Lenke til kommentar
Det hjelper på samme måte som det hjelper for henne å gå ut på by'n for å "skyve bort tankene".

3rd base, oh yes!

6308154[/snapback]

Javel? Hva er logikken i det? Så man får bort tankene ved å pule ei anna ei?

Får håpe de ikke skal prøve å bli sammen igjen da. Kan garantere at hun ikke vil det hvis hun får rede på at han fant ei anna ei kort tid etter.

Men for all del, han kan humpe på hvem han vil for min del. Han er tross alt singel. Jeg ser bare ikke hvordan det kan hjelpe han i å komme over eksen. :ermm:

Lenke til kommentar

Det kommer selvsagt ann på hva status er. Om det er en rimlig sjanse for at dama kommer tilbake så dropp mus. Status i dette forholdet virker per nå svært diffust, så ikke ta rådet mitt bokstavlig før status er gjort opp i din disfavør.

Lenke til kommentar
Gå på fylla og finn noe mus.

6298653[/snapback]

Godt sagt :)

6307110[/snapback]

Hvordan hjelper det egentlig?

6307301[/snapback]

3rd base, oh yes!

6308154[/snapback]

Det skyver kanskje bort tankene der og da, men leger ingen av sårene personen har fått. Det er kun tiden som hjelper mot det! Anbefales altså ikke.

Lenke til kommentar
nå vet ikke jeg hvor gamle dere er, men hvis dere er under 20 år gamle, så regner jeg med at grunnen kan være at hun kanskje ikke vil gå glipp av ungdomstida, selv om hun elsker deg  - og det bør ikke du heller! Drekk, fest, Det finnes TONNEVIS av kvinnfolk! over 3.000.000.000 gærne hormonskruller venter på deg! Det finnes ikke noen "Verdens Beste". Det finnes Verdens Beste her og nå, men om Verdens Beste fortsatt er den samme om et år, er opp til deg..

6305872[/snapback]

Må bare si at denne kilte latterkula mi no vanvittig. :lol: Må begynne å bruke det uttrykke der om en slik situasjon :p Med mindre du har patent!

Gigidi gigidi - OOH!

Lenke til kommentar

Får håpe de ikke skal prøve å bli sammen igjen da. Kan garantere at hun ikke vil det hvis hun får rede på at han fant ei anna ei kort tid etter.

Men for all del, han kan humpe på hvem han vil for min del. Han er tross alt singel. Jeg ser bare ikke hvordan det kan hjelpe han i å komme over eksen.  :ermm:

6308230[/snapback]

Men det er greit at hu finner seg en eller annen fyr som er ti år eldre enn henne og blir med han hjem til frokost? Seff vil hun ikke at han skal rote med noen, men det er hun som la opp til det selv. Det var hun selv som begynte å gå ut på byen.

Du minner litt om en av disse som er så hyppe på likestilling at dere mener at ALT dere jenter gjør er rett - Deres følelser skal forstås og respekteres. Hvis ei jente drar ut på by'n og lar seg bli humpa på, så er det fordi hun trenger å "glemme følelsene", "få det på avstand", for hun har det så vondt, stakkar.. Men hvis vår godeste, kjekke hingst Con (eller en annen nysingel gutt) har de samme tankene (ikke bli humpa PÅ, men humpe PÅ noen - viktig å få med), mener du altså da at han er en kynisk, usympatisk drittsekk som ikke hadde noen følelser for henne?? Er det dèt du vil få frem? Er det dét bildet alle jenter har av oss gutter i samme situasjon? Det er Con som er offeret her, ikke prøv å få oss til å tro at vi skal gi den stakkars jenta noe sympati. Har man et problem med noen, er man ikke superkjæreste no.1 om mårra'n og "hadetbra, bytur!!" om kvelden. Da snakker man åpent ut om sine problemer, om det så skulle bety at man har andre ønsker enn det å være i et forhold, så er det noe man må snakke om, for å unngå at partneren blir sittende igjen med frustrasjon, tomhet, spørsmål, dårlig selvfølelse, etc.

Con - hvis du knuller noen og sikter på å bli sammen med exen din igjen, aldri fortell henne om det. Kvinner takler ikke sånt - overhodet!!. Hold tett, det er det smarteste du kan gjøre, ikke prøv deg på noe "jeg er snill og ærlig og skal fortelle deg alt"-bullshit. Vi vet alle hvor ærlighet fører oss!

Gode løgnere kommer langt i verden, urettferdig som det er..

Hvordan han skal komme over eksen:

Han oppdager plutselig "oi oi, det er flere jenter som vil ha meg, oi oi, så søt hun er, oi oi, så fint hun behandler meg, slik har aldri noen behandlet meg før."

Det er en uunngåelig tanke da INGEN er en perfekt kjæreste. Alle kan overgås, på en eller annen måte. Om hun ikke lager like god mat, er hun kanskje flinkere til å suge - Det ville hvertfall jeg satt pris på! Og jeg VET det er mange som tenker "åfyffan, jeg er enig!", men ikke tør å si det av frykt for å bli hengt ut som de selvopptatte, sexfikserte drittsekkene dere vil ha oss til å tro at vi "er".

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Et ligg med ei afrohore i skippergata kurerer seff ikke kjærlighetssorg.

Heller ikke med ei som kasta seg over deg med en gang du kom inn døra på et utested. "hæyy, jæy æ shå full nå.. kannn jæ bli me hjem?? må bare spyyyyyy føsjt". Sånt kurerer seff ikke kjærlighetssorg!

Det å gå ut på by'n, FLØRTE, bli kjent med jenter, føle at man er INTERESSANT og "hot", evt. få med noen hjem - dét er kuren! ;)

Greit nok, sitt og depp, se på noen bilder, tenk over ting man aldri ville fått, get over it. Lag nye bilder, lag nye opplevelser med et nytt menneske..

Edit: for hva det er verdt, første dama mi dumpa meg til fordel for å kunne dra ut på by'n.. Noen måneder senere ba hun på sine knær for at jeg skulle ta henne tilbake!! Jeg sa høflig nei, desverre (hvorpå hun spurte om jeg aldri hadde følelser for henne, siden jeg kunne si nei så lett - så typisk kvinnfolk). Jeg elska henne, jeg ble utrolig lei meg, jeg klarte såvidt å stå opp om mårra'n (eneste grunnen var vel fordi jeg hadde en jobb og fordi det var en dag i morgen óg), og jeg kom meg gjennom det - og det er jeg utrolig lykkelig for i dag! Jeg har det bedre enn jeg noensinne kunne drømme om! Selv om jeg trodde jeg "aldri kom til å få det så bra med noen andre", men jeg tok fullstendig feil!!

Edit2:

Og som de andre sier; Ikke gjør noe før det er helt klart at det er slutt, du kan jo selvfølgelig gjøre et forsøk for å få tilbake skrulla, men da må du virkelig prøve og legge sjela i det!! Og om hu har "lekt med noen", har hu en helvetes tillit å bygge opp, men dere kan få det til :)

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Ligge med noen andre blir ikke aktuelt.

Jeg orker ikke en gang tanken på sex med andre enn henne!

Jeg antar at jeg kanskje er noe så sjeldent som en "good guy" :)

Ikke lyger jeg, ikke stjeler jeg, ...osv... "kjedelig" vil kanskje noen kalle det. Men vil ikke leve i ett forhold fyllt av løgner hverken fra min eller hennes side.

Ja! Jeg er forelsket i henne enda! Jeg elsker den jenta! Så vil ikke sette sjangsen for at det skal bli bra igjenn i fare på noen som helst måter.

Fikk snakket litt med henne i dag, og det føltes ganske godt :) .

Fikk sagt hva jeg følte og mente om ting.

Er fortsatt i sorg... men skjønner litt mere nå tror jeg... Vi skal fortsatt på ferie sammen i sommer, og det synest jeg er ganske fint!

Hvis jeg ikke får ha henne som kjæresten min så vil jeg i alle fall ha henne i livet mitt på en eller annen måte!

At det finnes andre jenter vet jeg godt. Var ikke akkurat jomfru for 2 år siden heller...

Men ingen smaker som denne!

Lenke til kommentar

haha! nice! Bra at det finnes noen som ikke juger, stjæler, sånn som meg :p

Bra at det kanskje kan ordne seg, i det minste at hun på et eller annet sett og vis (helst Fucking good friends? ;) ) fortsatt er i livet ditt :) Det hjelper veldig å få snakket ut om ting :)

Av egen erfaring er usikkerhet det som man virkelig blir utslitt av ved noe sånt, at når man har et endelig svar, er man nesten lettet fordi man har grått og tenkt så utrolig mye at man til slutt har blitt "vant med tanken" og droppa alle følelser for å beskytte seg selv.

Men da synes jeg du må heller satse for fullt!! :) Dikt dikt, lær deg å spille gitar på rekordtid, lag henne en sang :) ;

Something like that :D

Lenke til kommentar

Melkekartong, du virker som en som må rakke ned på andre fordi de ikke har samme meningene som deg. Du prøver å provosere frem dine meninger og på den måten overkjøre alle andre. Vet du hva? Kanskje det er du som har feil? Kanskje du burde lese hva som ble skrevet istedet for å prøve å være bedre enn andre, noe du helt klart ikke er. Du virker som en unge som er ute etter å bevise at du er en "mann" (noe jeg sterkt betviler). Prøv nå å argumenter og diskuter som en voksen, og ikke begynn å dra inn likestilling og feminisme. Du har enkelte synspunkter du kunne fått mye mer gjennomslag for om du hadde oppført deg.

Så til emne: ser ikke noen grunn til å pule for å glemme. Vil du ha deg noe og føler deg klar for deg så er jo det ditt valg. Har du håp om en snarlig gjenforening så er det kanskje bedre å vente til du vet noe mer. Sex og oppmerksomhet på andre måter vil ikke hjelpe deg å komme over vedkommende, dette er noe som kommer over tid. Hvor lang tid en trenger er selvfølelig forskjellig.

Lykke til ihvertfall!

EDIT: Con, nei det er ikke lett å være good guy! ;)

Endret av smetho
Lenke til kommentar

Men for all del, han kan humpe på hvem han vil for min del. Han er tross alt singel. Jeg ser bare ikke hvordan det kan hjelpe han i å komme over eksen.  :ermm:

6308230[/snapback]

Men det er greit at hu finner seg en eller annen fyr som er ti år eldre enn henne og blir med han hjem til frokost? Seff vil hun ikke at han skal rote med noen, men det er hun som la opp til det selv. Det var hun selv som begynte å gå ut på byen.

Du minner litt om en av disse som er så hyppe på likestilling at dere mener at ALT dere jenter gjør er rett - Deres følelser skal forstås og respekteres. Hvis ei jente drar ut på by'n og lar seg bli humpa på, så er det fordi hun trenger å "glemme følelsene", "få det på avstand", for hun har det så vondt, stakkar.. Men hvis vår godeste, kjekke hingst Con (eller en annen nysingel gutt) har de samme tankene (ikke bli humpa PÅ, men humpe PÅ noen - viktig å få med), mener du altså da at han er en kynisk, usympatisk drittsekk som ikke hadde noen følelser for henne?? Er det dèt du vil få frem? Er det dét bildet alle jenter har av oss gutter i samme situasjon? Det er Con som er offeret her, ikke prøv å få oss til å tro at vi skal gi den stakkars jenta noe sympati. Har man et problem med noen, er man ikke superkjæreste no.1 om mårra'n og "hadetbra, bytur!!" om kvelden. Da snakker man åpent ut om sine problemer, om det så skulle bety at man har andre ønsker enn det å være i et forhold, så er det noe man må snakke om, for å unngå at partneren blir sittende igjen med frustrasjon, tomhet, spørsmål, dårlig selvfølelse, etc.

Con - hvis du knuller noen og sikter på å bli sammen med exen din igjen, aldri fortell henne om det. Kvinner takler ikke sånt - overhodet!!. Hold tett, det er det smarteste du kan gjøre, ikke prøv deg på noe "jeg er snill og ærlig og skal fortelle deg alt"-bullshit. Vi vet alle hvor ærlighet fører oss!

Han oppdager plutselig "oi oi, det er flere jenter som vil ha meg, oi oi, så søt hun er, oi oi, så fint hun behandler meg, slik har aldri noen behandlet meg før."

Det er en uunngåelig tanke da INGEN er en perfekt kjæreste. Alle kan overgås, på en eller annen måte. Om hun ikke lager like god mat, er hun kanskje flinkere til å suge - Det ville hvertfall jeg satt pris på! Og jeg VET det er mange som tenker "åfyffan, jeg er enig!", men ikke tør å si det av frykt for å bli hengt ut som de selvopptatte, sexfikserte drittsekkene dere vil ha oss til å tro at vi "er".

6310153[/snapback]

Mirann har vel aldri sagt at det er greit at hun går ut og blir med noen hjem på frokost som du sier. Dama må da få lov til å gå ut, det betyr ikke at hun blir med noen hjem for det...

Lenke til kommentar

Du minner litt om en av disse som er så hyppe på likestilling at dere mener at ALT dere jenter gjør er rett - Deres følelser skal forstås og respekteres. Hvis ei jente drar ut på by'n og lar seg bli humpa på, så er det fordi hun trenger å "glemme følelsene", "få det på avstand", for hun har det så vondt, stakkar..

Hva faen feiler det deg??

Jeg har aldri skrevet at det er greit at hun (jenter) er med gutter hjem etc. Jeg skrev kun at jeg ikke så logikken i å komme over noen ved å humpe på andre. Samme hvilket kjønn det er!

Du må ha sinnssyke fordommer ovenfor jenter!

Det går an å føle seg attraktiv ved å gå på byen, flørte og la det være med det! Tror det er få som må ha et ligg for å føle at noen er int. i de. Mulig du har det sånn, jeg kjenner få.

Men hvis vår godeste, kjekke hingst Con (eller en annen nysingel gutt) har de samme tankene (ikke bli humpa PÅ, men humpe PÅ noen - viktig å få med), mener du altså da at han er en kynisk, usympatisk drittsekk som ikke hadde noen følelser for henne?? Er det dèt du vil få frem? Er det dét bildet alle jenter har av oss gutter i samme situasjon? Det er Con som er offeret her, ikke prøv å få oss til å tro at vi skal gi den stakkars jenta noe sympati.

Ehh..nei! Det er ikke det jeg mener! Jeg fatter bare ikke logikken i å komme over noen ved å pule andre! Må si du tolker utrolig mye ut av noen få setninger.

Har man et problem med noen, er man ikke superkjæreste no.1 om mårra'n og "hadetbra, bytur!!" om kvelden. Da snakker man åpent ut om sine problemer, om det så skulle bety at man har andre ønsker enn det å være i et forhold, så er det noe man må snakke om, for å unngå at partneren blir sittende igjen med frustrasjon, tomhet, spørsmål, dårlig selvfølelse, etc.

Ikke alle har like lett for å prate om sine problemer, selv om det sef. er det mest ønskelig. Og hva vet vi om hvordan de har hatt det tidligere?

Jeg tror det er like mange gutter som jenter, som ikke hadde taklet at den andre lå med andre rett etter at det ble slutt!

6310153[/snapback]

Og det finner man ut ved å pule andre?

Som sagt, jeg har veldig vanskelig for å skjønne logikken din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...