Gå til innhold

Ble dumpet i dag... Trenger råd!

Con

Anbefalte innlegg

Hold deg unna fyll og drit til du har kommet over det, men gi hun litt tid, og snakk eventuelt med venner/venniner av hun for å finne ut hvofor hun er sånn. Men pass på, vennene/veninnene hennes kan si det til hun, og det kan misforstås.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå begynner det faktisk bare å bli verre... Jeg bare tenker mer og mer på alt... Alle minnene, alle smilene, alle klemmene, blikkene, kjøreturene, se film med henne, sove sammen med henne...

Alt er verre i dag enn i går... Akkurat som om det først nå virkelig går opp for meg... Jeg føler meg som en verdiløs dritt akkurat nå!! Jeg hater og elsker henne med hele det lille som er igjenn av hjertet mitt nå! Hvorfor faen skulle dette skje da? Jeg har jo ikke vært annet enn snill...?

Lenke til kommentar
Nå begynner det faktisk bare å bli verre... Jeg bare tenker mer og mer på alt... Alle minnene, alle smilene, alle klemmene, blikkene, kjøreturene, se film med henne, sove sammen med henne...

Alt er verre i dag enn i går... Akkurat som om det først nå virkelig går opp for meg... Jeg føler meg som en verdiløs dritt akkurat nå!! Jeg hater og elsker henne med hele det lille som er igjenn av hjertet mitt nå! Hvorfor faen skulle dette skje da? Jeg har jo ikke vært annet enn snill...?

6305688[/snapback]

Les det jeg skrev til deg tidligere. Ikke for å skremme deg eller noe, men dette er bare begynnelsen på smerten. Drit i pc nå, gå ut å finn på noe! Hold deg i aktivitet!

Lenke til kommentar
Du kan jo møte opp hos henne, men vet ikke hvor bra det er. Jeg hadde isåfaøø gjort det. Kanskje ikke før i morgen da, la hun tenke litt.

6305761[/snapback]

NEI, NEI OG NEI. Trådstarter burde jo og ta hensyn til at det er ei jente her som sikkert har det like vondt, og trenger tid. Er vel derfor hun ikke svarer.

Eller så er hun lut lei, og da hjelper det vartfall ikke å mase!

Lenke til kommentar
Jeg kan garantere at fyll fikser dette lett som ingenting.

6305803[/snapback]

Fyll er vel strengt tatt for de litt mindre kjærlighets-sorger.. det virker som om han har det veldig vondt nå og da tviler jeg sterkt på at alkohol er bra. Jeg snakker av erfaring. Faktisk har alkohol en tendens til å gjøre ting mye mye værre enn det trenger.

Lenke til kommentar

Fyll blir det ikke.

Hun var på byn i går, hun gikk ut ca 4 timer etter å ha dumpet meg... Og hun skal visst ut igjenn i morgen... Så virker ikke som om hun bryr seg noe... Snakket så vidt med henne i går kveld, og da virket hun bare helt iskald.. Akkurat som om ingenting hadde skjedd... Som om vi to ikke betydde noe som helst...

Lenke til kommentar

Ok. Virker som om hun er klar til å gå vidre. Du kan prøve å ringe henne å ihvertfall be om en forklaring.. Hvis dette ikke funker bør du begynne å komme over henne. Drit i fyll, narko, bilkjøring osv. Det eneste gode tipset jeg kan komme med er rett og slett det å tenke på noe annet. Det beste da er å holde deg i aktivitet. (gjentatt meg for mye nå! :) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ikke be om forklaring! Hun har jo sagt at hun må finne seg selv. Hun er 18 år. Sikkert pes å binde seg helt nå. Jeg var i forhold fra jeg var 15 til jeg var 19, og kan si nå at det er deilig med pusterom.

Lenke til kommentar

Skjønner at hun gjerne trenger det!

Men hva med meg da? Jeg står igjenn her som en taper og skjønner ingenting!?!

Begynner dagen med¨å si hun elsker meg, så på byn, så skal alt liksom bare være fint?

Lenke til kommentar

Jaja, ikke snakk med henne på 3 uker, legg bort brev, bilder, etc. så skal du se at det ordner seg etter 3 uker.

nå vet ikke jeg hvor gamle dere er, men hvis dere er under 20 år gamle, så regner jeg med at grunnen kan være at hun kanskje ikke vil gå glipp av ungdomstida, selv om hun elsker deg - og det bør ikke du heller! Drekk, fest, Det finnes TONNEVIS av kvinnfolk! over 3.000.000.000 gærne hormonskruller venter på deg! Det finnes ikke noen "Verdens Beste". Det finnes Verdens Beste her og nå, men om Verdens Beste fortsatt er den samme om et år, er opp til deg..

Bli med noen kompiser, eller oss hardware-gutta på by'n. Sikkert mange her som gjerne kan ta deg med ut en tur ^^

Anyhow, jeg synes jephque har en del gode poeng, men skjønner ikke helt vitsen med å f.eks. begynne å røyke :p

Og når det gjelder WOW, bytt side! Alliance/Horde, levle deg opp til 60 og ta ROTTA PÅ'A når hun minst aner det!! :D kall deg noe ála <hennesnavn>Hurpe

- Eller så kan du ofre alt for å få henne tilbake, men jeez, det er bare et kvinnfolk, finnes mange der ute som henne. Og når hu dumper deg for å deretter gå ut på byen, tror jeg ikke du egentlig vil/bør være sammen med henne igjen.

Edit: Når du har klart å skaffe deg ei så "fantastisk" som hu - hva får deg til å tro at du ikke kan få tak i ei som er like bra for deg, om ikke bedre? Legg forhold på hylla ei stund, og dra ut med kompiser, ha det gøy, diskuter damer dere har pult på by'n ;p Det er noen ganger greit å være overfladisk og bare leva livet. :)

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Ikke ring henne! Jeg har vært gjennom det samme i fjor. Det er helt jævelig! Vet åssen du har det. Hvis du ikke sender henne melding, ikke ringer eller besøker henne i det hele tatt. Så blir det mye lettere, tro meg! Snakker av erfaring. Da får du gradvis noe annet å tenkte på. Bruk tiden med venner, det hjelper så utrolig mye! Gå ut på kino med de, bowling. Ta en skikkelig guttetur til Sverige/Danmark reis bort, kom deg ut.

Jeg vet åssen det er å miste sin kjære, før man har tenkt seg om så er det plutselig slutt! Man er vant med å våkne opp med denne eprsonen, tilbringe nesten hvert minutt med denne personen osv. Men jo mer du får tankene over på noe annet, jo bedre.

Og hvis du tenker "Hmm, kan jo sende henne en melding og høre åssen hun har det" så DRIT I DET! Du kan risikere å få en melding tilbake du ikke vil lese, eller at du ikke får svar. Da synker man ned 10 hakk igjen. Så du må ta tiden til hjelp, det er det eneste som hjelper. Ikke kontakt henne. Jeg lover deg. Hvis du klarer dette (noe som er nesten helt umulig) så vil du vinne utrolig mye på det. Hun kommer nok til å ta kontakt med deg da hvis du ikke gjør det. Og det er jo bedre.

Det er vanskelig å se det nå, men det finner faktisk bedre jenter der ute. Du ser det garantert ikke nå, men om et par måneder skal jeg love deg du begynner å se det ;)

Jeg kan si det sånn at jeg ikke var like flink til å la være å ta kontakt med x'en min. Det resulterte i å bare dra kjærlighetssorgen ut lenger. Trodde jeg hadde det bra, men da jeg tok kontakt følte jeg meg helt jævelig for jeg fikk melding om at hun var med den ene gutten eller den andre osv. Og det er ikke akkurat det man har lyst til å lese.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Slutt å syt så jævlig. Gå ut og drep en bjørn og bær litt stein! Høgg ned et tre, kast darts, fiks noe whiskey, spill fotball med dei innsatte på Ila, gå på pub å se fotball-VM, gå en tur på fjellet, hva som helst, bare ikke sitt inne å syt.

Lenke til kommentar

Tusen takk for all støtte dere her inne gir meg:) .

Det er litt rart, men det hjelper faktisk å tømme seg litt for noen man ikke kjenner, og å få høre om deres egne erfaringer. Hjelper litt å vite at man ikke er den eneste... Med kompiser blir det liksom sånn at de er litt opptatt av sitt, og så får man den gode gamle "du kommer nok over det" frasen... og "hennes tap" og "jeg likte ikke henne uansett"...osv...

Det er jo ikke det jeg vil høre... Jeg elsker jo damen....

Humøret går litt opp og ned nå... Men det er vel vanlig de første dagene... Får ta meg en tur over til "söta bror" når skattepengene kommer inn :) . Hvis jeg orker... Var over der med henne.. Og mange av hyttene/motellene der minner om henne og...

Lenke til kommentar
Tusen takk for all støtte dere her inne gir meg:) .

Det er litt rart, men det hjelper faktisk å tømme seg litt for noen man ikke kjenner, og å få høre om deres egne erfaringer.

6305954[/snapback]

Noe som også hjelper, er å tømme seg i noen man ikke kjenner ;) Da får man også flere egne erfaringer ^^ :D :D :D:yes: :yes:

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...