Con Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Mye samme her og! Var alltid ting som -nei, det er ikke noe galt (seinest 10 minutter før det ble slutt) -Jeg elsker deg (virker som løgn nå nesten... ) ... Men ikke så mye løgner tror jeg... Kanskje jeg er naiv... Er vistnok dumsnill i følge flere jeg kjenner... Dette er første gangen en jente har gjort meg så svak! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Og ikke svarer hun på meldinger fra meg, og ikke tar hun telefonen... Så ikke kontakt henne før hun er klar for det, sikkert en grunn til at hun ikke svarer! Du må gjøre noe sosialt, få noen andre til å få deg til å fokusere på noe annet... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Føler med deg.. Godt mulig hun føler ting går for fort (ang flyttingen) siden hun "bare" er 18. Jeg vet selv hvor annerledes jeg var på den alderen, enn hva jeg er nå (er 24 nå). Mye som skjer når man er 16 - 18 år og kanskje hun savner å leve litt vilt? Feste sammen med venner og bare leve livet... I motsetning til henne, har jo du vært gjennom den tiden. 6300705[/snapback] Doh, Mirann kommer meg alltid i forkjøpet. Do you read minds? Som du selv sa, helgene var deres, kanskje hun savnet å være med vennene sine og feste vilt som Mirann skrev. Det er veldig vanskelig å skulle si dette til den du er sammen med. Kanskje det er derfor hun sa at hun elsket deg to timer tidligere, hun visste rett og slett ikke hvordan hun skulle fortelle deg det. Dette er faktisk like vanskelig som å bli gjort slutt med, nesten verre, synes jeg. Det du kan gjøre nå er å være med vennene dine. Ikke mas på henne, la hun komme til deg dersom hun ønsker det, så får det være opp til deg da og finne ut hva du vil. Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Det som er litt ille nå... Selvsagt er alle kompisene mine i sine vante langvarige super forhold nå... Eller så er de uvitende nyforelsket... Skal ringe alle og si de må løpe før de blir slukt! Tenkte jeg skulle være litt med min bror, men han har jo selvsagt fått seg ny dame han og ... Typisk Skulle ønske jeg IKKE var forelsket i henne! Vil helst være sinna på henne... Men får det ikke til! Jeg får sette på en teit film og prøve å tenke på noe annet. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Føler med deg.. Godt mulig hun føler ting går for fort (ang flyttingen) siden hun "bare" er 18. Jeg vet selv hvor annerledes jeg var på den alderen, enn hva jeg er nå (er 24 nå). Mye som skjer når man er 16 - 18 år og kanskje hun savner å leve litt vilt? Feste sammen med venner og bare leve livet... I motsetning til henne, har jo du vært gjennom den tiden. 6300705[/snapback] Doh, Mirann kommer meg alltid i forkjøpet. Do you read minds? Som du selv sa, helgene var deres, kanskje hun savnet å være med vennene sine og feste vilt som Mirann skrev. Det er veldig vanskelig å skulle si dette til den du er sammen med. Kanskje det er derfor hun sa at hun elsket deg to timer tidligere, hun visste rett og slett ikke hvordan hun skulle fortelle deg det. Dette er faktisk like vanskelig som å bli gjort slutt med, nesten verre, synes jeg. Det du kan gjøre nå er å være med vennene dine. Ikke mas på henne, la hun komme til deg dersom hun ønsker det, så får det være opp til deg da og finne ut hva du vil. 6302376[/snapback] Akkurat det jeg snakker om. Jenter flest bare ljuger for å slippe unna det som faktisk er vondt å snakke om. Ljuge og bedra med løgner er sånn jeg begynner å se jenter flest for de de er.. Jeg tror helt ærlig og oppriktig at de fleste gutter heller vil ha sannheten i ansiktet om det er problemer eller ikke. Mye "bedre" enn at kjæresten din som du faktisk skal stole på, skal føle seg lurt etterpå.. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Dra ut sammen med venner og gjør det samme som henne du også. Spill "hard to get". Ikke ring henne på noen dager. Og ihvertfall ikke ring på fredags eller lørdagskvelden... Oppfør deg som du har kommet over henne, men la henne komme til deg og vær åpen for henne når hun tar kontakt med deg. Er vel de beste rådene jeg kan gi deg... Hun er 18 år og usikker på seg selv... Er kanskje ikke så rart når hun har vært sammen med en 6 år eldre gutt siden hun var 16. Få 16 eller 18 åringer som er klare for seriøse forhold. Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Som du selv sa, helgene var deres, kanskje hun savnet å være med vennene sine og feste vilt som Mirann skrev. Det er veldig vanskelig å skulle si dette til den du er sammen med. Kanskje det er derfor hun sa at hun elsket deg to timer tidligere, hun visste rett og slett ikke hvordan hun skulle fortelle deg det. Dette er faktisk like vanskelig som å bli gjort slutt med, nesten verre, synes jeg. Det du kan gjøre nå er å være med vennene dine. Ikke mas på henne, la hun komme til deg dersom hun ønsker det, så får det være opp til deg da og finne ut hva du vil. 6302376[/snapback] Jeg pleier å forklare hvorfor når jeg slår opp med noen... Hun bare maste om å finne seg selv så gikk hun... Og hun nekter å svare meg på tingene jeg lurer på... Føler meg nesten litt lurt Men men... Skal nok komme meg forbi dette hinderet i livet og... Og finne meg en snill jente som jeg kan dele livet mitt med... Vil bare at det skal være henne! Jeg hadde gidd henne himmelen om jeg kunne! Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det som er litt ille nå... Selvsagt er alle kompisene mine i sine vante langvarige super forhold nå... Eller så er de uvitende nyforelsket... Skal ringe alle og si de må løpe før de blir slukt! Tenkte jeg skulle være litt med min bror, men han har jo selvsagt fått seg ny dame han og ... Typisk Skulle ønske jeg IKKE var forelsket i henne! Vil helst være sinna på henne... Men får det ikke til! Jeg får sette på en teit film og prøve å tenke på noe annet. 6302409[/snapback] Meld deg inn i en eller annen fritidsklubb eller idrettslag... finn deg noen nye single kompiser. Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Sette inn kontakt annonse "singel gutt søker venn for spenning og eventyr" Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jeg pleier å forklare hvorfor når jeg slår opp med noen... Hun bare maste om å finne seg selv så gikk hun... Og hun nekter å svare meg på tingene jeg lurer på...Føler meg nesten litt lurt Men men... Skal nok komme meg forbi dette hinderet i livet og... Og finne meg en snill jente som jeg kan dele livet mitt med... Vil bare at det skal være henne! Jeg hadde gidd henne himmelen om jeg kunne! 6302437[/snapback] Jeg sier ikke at det hun gjorde var riktig, men jeg har selv vært i hennes situasjon. Det var veldig vanskelig å skulle fortelle hvordan jeg følte det. I motsetning til henne, gikk jeg ikke, vi snakket en del sammen først. Edit: noen ganger kan det være vanskelig å forklare hvorfor også. Kanskje man rett og slett bare er lei. Det blir enda vanskeligere når partneren ikke kan forstå dette. Endret 13. juni 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Det er utrolig synd i deg, har vært med dama mi i 7 måneder nå, og selv etter bare ca 1/4 av din tid hadde jeg blitt knust. Men du kan prøve å få henne tilbake eller rette deg i ryggen , være en viking og ta lett på det, er utrolig vanskelig men har opplevd det. Min mening: Vinn henne tilbake, med så my minner er det farlig å la henne gå. Ikke snakk med andre om dette enda, vent noen dager og snakk med henne, visst det ikke går, så kan du snakke med andre. Du kan og snakke med henne på WoW, det er letter å snakke om ting når det ikke er annsikt til annsikt. Endret 13. juni 2006 av Maidz Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Og 30min etter satt du deg på pcen og søkte til det eneste stedet du viste om. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Og 30min etter satt du deg på pcen og søkte til det eneste stedet du viste om. 6302523[/snapback] Og du er noe bedre, mener du "PC>Dame" Endret 13. juni 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ondt sagt Patrick ,vær litt medmenneskelig. Han trenger ikke noen som erter nå. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Ondt sagt Patrick ,vær litt medmenneskelig. Han trenger ikke noen som erter nå. 6302543[/snapback] hinter til livsmotto: PC>MEG>MEG>MEG>dame>dere andre tullinger>Kjetil Endret 13. juni 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Nei, eneste jeg sier, ta det som en mann, og bit det i deg. Føler du at hun har ljugd så skal du ikke se bort ifra at hun har det også. Skal forøvrig legge til at det virket jo mer som hun prøvde å skjule hva hun ville, så neste gang jeg ville pratet med henne, enda det kan gjøre veldig vondt, ville jeg bare spurt om hun hadde enda mer på hjertet som skulle ut. Er så utrolig typisk jenter, det eneste jeg sier. Og de alle klager etterpå over at du ikke holder kontakt, på tross av at du buster de èn etter èn i løgner.. Egentlig tragisk morsomt.. Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) OF: Patrick has been reported for spamming. ON: Håper det går bra med Con, han trenger all hjelpen han kan få. Dette høres sikkert teit ut for deg Patrick.M, kanskje også relativt flaut håper jeg, men hva betyr IBTL?? 6302635[/snapback] Skjekk linken: IBTL Endret 13. juni 2006 av Maidz Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Er alltid redd for at det skal være en annen...osv... Men håper jo inderlig at det ikke noe slikt.. Er nok litt sjalu av meg nå, men prøver å ikke vise det for mye. Har selv aldri så mye som vært inne på tanken om å være utro, men 2 av eksene mine har vært det... (ikke denne håper og tror jeg) "utakk er verdens lønn"... Er det bare meg eller ser damer/jenter generelt lettere på kjærlighet enn oss menn? Tror de ikke vi har følelser? Eller bare liker de å leke med våre? Hvorfor kan de ikke bare si ting som de er med en gang? I stedet for å la det gnage lenge og bli ett stort problem... Hvorfor svarer de alltid "ingenting" når vi spør hva de tenker på? når det er tydelig at noe plager de... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er alltid redd for at det skal være en annen...osv... Men håper jo inderlig at det ikke noe slikt.. Er nok litt sjalu av meg nå, men prøver å ikke vise det for mye.Har selv aldri så mye som vært inne på tanken om å være utro, men 2 av eksene mine har vært det... (ikke denne håper og tror jeg) "utakk er verdens lønn"... Er det bare meg eller ser damer/jenter generelt lettere på kjærlighet enn oss menn? Tror de ikke vi har følelser? Eller bare liker de å leke med våre? Hvorfor kan de ikke bare si ting som de er med en gang? I stedet for å la det gnage lenge og bli ett stort problem... Hvorfor svarer de alltid "ingenting" når vi spør hva de tenker på? når det er tydelig at noe plager de... 6303016[/snapback] Det skulle jeg også likt å visst... Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Føler med deg.. Men som sagt.. Du vil komme over det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå