Gå til innhold

Ble dumpet i dag... Trenger råd!

Con

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det er kanskje det dummeste å gjøre. I hvertfall nå i begynnelsen. Dessuten så er det kun en mus trådstarter har lyst på, regner jeg med. Er litt vanskelig å erstatte "den store kjærligheten". Men alkohol i større eller mindre grad pleier å fungere. Bare finne seg et par filmer og ta et par pils med en god venn/venner.

Lenke til kommentar

Prøver for harde livet.. Men hun bare sier at hun vet ikke hvem hun er lengre, og at hun må finne seg selv... Og at hun bare vil være helt alene en stund....

Hun sier hun trenger tid til å finne ut av ting... Blandt annet hva hun mener om oss 2.... Men det måtte være slutt for at hun skulle få det til...

Er bare drittredd for at hun skal finne seg en eller annen fyr mens dette pågår.... Hun sa hun ville mer ut og feste og slikt... Og det kan jo tolkes på mange måter... Tankene mine hører ikke på fornuft akkurat nå!

Og så har selfølgelig min bror fått seg ny dame og nå.... Og de bare sitter oppe i sofaen og kysser på hverandre og aner fred og ingen fare!

Han skulle bare visst hvor vondt det kan bli!!

Lenke til kommentar
Det er kanskje det dummeste å gjøre. I hvertfall nå i begynnelsen. Dessuten så er det kun en mus trådstarter har lyst på, regner jeg med. Er litt vanskelig å erstatte "den store kjærligheten". Men alkohol i større eller mindre grad pleier å fungere. Bare finne seg et par filmer og ta et par pils med en god venn/venner.

6299100[/snapback]

Er nok bare den ene jeg vil ha ja... Blir ikke noe erstatning med det første...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Eks-en min ville ut å "smake på livet" eller "finne seg selv" som det også kalles. Hun koste seg hun, fant seg ny type og greier, men så viste det seg at gresset ikke var så jævli grønt på den siden, så hun ville tilbake. Bare synd at da var det for sent. Du må egentlig spørre deg selv om du kan tilgi at hun innvolverer seg i andre gutter. Jeg trodde ikke jeg kunne det, men jeg gjorde det til slutt.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg kunne tilgitt sånt....

Jeg hater tanken på at noen andre kanskje skal få det smilet som jeg pleide å få om morgenen, få kjenne varmen hennes...osv...

Tror ikke jeg kunne tilgitt noe slikt....

Hun sier hun skal holde seg uten andre, at det er fordi hun vil være helt aleine.... Men Havet er stort, og jeg er langt fra den eneste fisken som vil ha henne...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vet at du akkurat nå ikke orker tanken på at noen andre skal oppleve alle tingene du har opplevd med henne, men du kan ikke tvinge henne til å holde seg på matta. Hun sier jo at hun skal gjøre det, så du må nesten bare være fornøyd med det. Jeg vet det er helt jævlig. Løp en tur eller drikk øl, mine to heteste tips.

Lenke til kommentar

Shit.. Vet akkurat hvordan du har det nå! Bare vit at om dere ikke blir sammen igjenn kommer du til å møte mange andre jenter! Det kommer nok til å gå bra skal du se! Det tar kanskje lang tid, emn det kommer seg.

Vet du hva jeg foreslår? Gå vekk fra datamaskinen, der tenker du for mye. Gå ut en tur, hold deg i aktivitet. Prøv å få hodet på noe annet, men på den andre siden er det bare et par timer siden det skjedde, så sett deg ned nå litt å få det ut. I morgen begynner du å prøve å komme over det. Som sagt kan det ta VELDIG lang tid, men til slutt skjer det.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Men hun bare sier at hun vet ikke hvem hun er lengre, og at hun må finne seg selv... Og at hun bare vil være helt alene en stund....

Hun sier hun trenger tid til å finne ut av ting... Blandt annet hva hun mener om oss 2.... Men det måtte være slutt for at hun skulle få det til...

6299108[/snapback]

Er dette noe alle damer må gjennom eller? Finne seg sjæl, være alene, "smake på livet" og gudane vet hva? For meg høres det ut som om du har en tung sinnslidelse om du ikke vet hvem du selv er.

Uansett. De bør gjøre to ting:

1. Få prata med dama og spør hva som skjer. Si at du ikke gidder å sitte på pinebenken i månedsvis med et vagt håp om at ho kommer på bedre tanker.

2. a) Om ho sier at det er en god sjanse for at ho kommer tilbake så får du bare leve dritt til ho eventuellt kommer på bedre tanker. Ta ei pils.

2. b) Om ho sier "jeg vet ikke hvor lang tid det tar", "Kanskje jeg kommer tilbake, kanskje ikke", eller lignende piss så avskriv heile dama. Lag ei liste over alt som er dårlig med henne, heng opp et bilde av ho på ei dartskive. Ta 12 pils og fem whiskey, ras fra deg og kom deg videre.

Lenke til kommentar

Tja, jeg slet med det samme. Vi var bare sammen i 6 måneder, men klarte ikke glemme henne. Slet med forhold et helt år. Helt til jeg tok en telefon og breia ut med alle følelser, og nå føler jeg meg mye lettere. Hun har det litt vanskelig siden jeg føler så mye for henne mens hun ikke føler så mye, men det får nå være hennes problem. Klarer å leve uten henne nå, bare se henne en gang i mellom. Tød til endel alkohol, sex og dop for å glemme henne. Funnet ut hvor dumt det faktisk var nå.

Lenke til kommentar

Føler med deg..

Godt mulig hun føler ting går for fort (ang flyttingen) siden hun "bare" er 18. Jeg vet selv hvor annerledes jeg var på den alderen, enn hva jeg er nå (er 24 nå).

Mye som skjer når man er 16 - 18 år og kanskje hun savner å leve litt vilt? Feste sammen med venner og bare leve livet... I motsetning til henne, har jo du vært gjennom den tiden.

Uansett, det kan godt hende hun finner ut at hun vil satse på dere to. Men jeg tror ikke det er lurt å mase på henne. Selv jeg mener du har krav på å vite hva som skjer og hva hun tenker. Du skal ikke gå å vente på henne i evigheter..

Det er uansett verst nå! Alt sånt er helt jævlig før en får det litt på avstand. Jeg tror iallfall det er viktig å sørge, være lei seg, men heller ikke mure seg inne. Finn på ting med venner, vær i aktivitet, det vil hjelpe deg å komme videre.

Hilsen ei som ble singel for ikke så veldig lenge siden :)

Lenke til kommentar

Hun er jo ikke gamle jenta, og dere har jo vært sammen i to år. Det er ganske mye i den alderen. Du kan nesten ikke gi henne annet enn den tiden hun trenger, men ikke sett ditt eget liv på vent for henne. Du fortjener noen som elsker deg av hele sitt hjerte og som ikke tviler på hva dere har. Aller trenger vel litt tid i fra hverandre en gang i blant.

Snakke med menneskene rundt deg om hva du føler og tenker, vær sosial med venner og familie. Og ta vare på de gode minnene dere hadde i lag.

ps. Ikke mas på henne med mld eller telefonsamtaler som "hei, hva driver du med", det vil bare gjøre det vondt verre for deg selv i lengde.

jeg håper det ordner seg for deg, noe det som regel gjør! Du får bruke sommeren til noe gøy med venner osv!

Lenke til kommentar

Får håpe det ordner seg til slutt ja...

Det som er så jævlig nå er at jeg må gå og legge meg i kveld alene i sengen for første gang på lenge... Det er litt hardt... Har lyst til å brenne hele dritten og kjøpe ny...!

Og hun er på byen i dag og fester med venner... Akkurat som om hun vil feire det eller noe...

Jeg vil helst at hun skal ligge hjemme og gråte og være lei seg slik som meg!

Og ikke svarer hun på meldinger fra meg, og ikke tar hun telefonen...

Det værste jeg har gjort her i livet er å forelske meg! Håper nesten det aldri gjenntar seg...!!

Neste gang skal jeg i alle fall finne meg en jente som er sikker på at hun vet hvem hun er!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det hjelper deg Con, men for å være ærlig skulle jeg gjerne hatt meg en jente med guttehode. Jeg virkelig HATER så utrolig mye av det jenter står for, og ja jeg vet dette høres stereotypisk ut alle jenter, men så og si alle er falske tvers igjennom. Alle har som en slags skjult agenda å ljuge og skjule sannheten om hva de føler, inntil de elsker å ***BAM*** smelle det opp i trynet ditt.. Og kan godt legge til; er så jææævelig lei av det! Det eneste jeg selv noen gang har krevd og noen gang vil kreve er ærlighet, noe jeg ser nesten alle jenter har så utrolig problemer med.. Hvertfall var mitt tilfelle bare helt dust når jeg nå tenker gjennom hvor mye som er gått usagt og usannt..

Lykke til jenter med å finne gode menn, for jeg tror ærlig talt de fleste kommer til å bli homo om dere fortsetter..

Og sist, men ikke minst, nei(!) jeg er ikke så bitter som det ser ut, jeg er mest skuffa over at å stille ett eneste krav om å være ærlig, uavhengig av konsekvensene det vil ha for meg og mine følelser så klarer hun å ljuge så det renner i 3 mnd..

Lenke til kommentar

Remember kids, its down the road, not across the street.

Neida. Det ordner seg. Før eller siden kommer du over henne, men det vil jo selvfølgelig ta litt tid.

Er nok ikke anet å gjøre enn å prøve å komme deg ut selv om det suger, evt henge litt med venner, selv om du vil være den som depper litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...