Gå til innhold

Ble dumpet i dag... Trenger råd!

Con

Anbefalte innlegg

Vel... som topic sier... Slo damen opp med meg for ganske nøyaktig 30 minutter siden... Vi satt og snakket om å flytte sammen og plutselig mitt i samtalen fant hun ut at hun måtte finne seg selv, og det kunne jo ikke jeg være en del av... Så hun tok med seg hjertet mitt og gikk....!

Vi har vært sammen i nesten 2 år nå, og jeg har så ufattelig mye minner med henne... Nesten bare gode! Det er til og med vanskelig å skrive på pc`en fordi at hun pleide å sitte på fanget mitt når jeg satt her... Og kysse meg på kinnet og si hvor mye hun elsket meg... Hun gjorde det faktisk seinest i går... Alt her hjemme minner om henne... Bilen min, sengen min, gulvet, taket, tv`en, dvd samlingen min..alt....

Jeg trenger råd og hjelp til hvordan jeg skal takle dette... Dette er det første skikkelige forholdet jeg har vært i... Og så ryker det på denne måten...

Hvorfor gjør damer slikt? Hva betyr "finne seg selv"? Hvorfor så plutselig etter 2 år...? Hva kan jeg gjøre....??

sikkert masse skriveleif her.. Men er masse tårer på tastaturet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glem henne. Det viktigste er at du har noen å være sammen med. Det er nå du bør henge mest mulig sammen med venner og kjente :)

Hvorfor hun dumpet deg, skal jeg ikke være skråsikker på. Den erfaringen jeg sitter med er at de som regel har noe annet på g :hrm:

Lykke til!

btw. Musikk hjelper :)

Lenke til kommentar

Det som er vikig for deg nå er å få kontakt med venna dine, har det ganske jævli selv for tia.. Snakk med venna dine, planlegg en filmkveld, lan ellerno. Eventuelt drikk deg full og snakk om det med vennene dine i fylla. Håper du får ordna opp i det, er helt for jævli.

Lenke til kommentar

Akkurat nå burde jeg vel bare være glad for at jeg er blakk og at det ikke er bensin på bilen...

Musikk er reine torturen... Alt minner meg om henne... Sitter og torturerer meg selv med Deftones og Remy Zero...

Klarer ikke en gang og spille WoW på grunn av at hun og spiller det, og det er en ting vi pleide å gjøre sammen... Er med i samme guild, og alle vet vi er kjærester...

Prøver å tenke på andre ting, men uansett hvor jeg snur meg så er det noe som minner meg om henne...

Kjærlighet er noe dritt...

Lenke til kommentar

Slutt å tull, kjærlighet er noe vakkert, utrolig og magisk. :love:

Hvis du ikke så dette komme i det hele tatt?!

Så bør du gi det hele litt tid før du oppgjør deg noen mening om hva som sjedde.

Er så mye som kan være grunn til det som sjedde, alt du kan gjøre er å vente.

Gi det litt tid, vi gjør alle dumme ting.

Hun kan ha fått litt småpanikk på grunn av nettopp det å flytte sammen greiene.

Tid er nøkkelen til alt. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har fotfobi, og liker faktisk tærene hennes... Det er litt rart... Jeg sitter faktisk og tenker på tærene hennes....

Alt er så uvirkelig... Vi våknet sammen i morges, og hun holdt rundt meg og sa: Jeg elsker deg! Vet du det? -Ja, jeg vet det, Jeg elsker deg og, sa jeg, og la armene mine rundt henne og kysset henne...

Jeg bare lurer... Hvordan kan det gå fra slike perfekt øyeblikk til slutt på 2 timer?

Damer kommer for alltid til å forbli en gåte for meg...

Jeg sitter og lager en liste over ting jeg kommer til å savne...

Som smilet hennes, det bare fyllte hele rommet når hun smilte! Jeg kunne bare ikke la være å være glad da liksom...

Lukten av henne når hun lå inntil meg om kvelden og om morgenen,

Følelsene som strømmet rundt i meg når hun så på meg med de fantastiske blå øynene sine,

-...og nå...ingenting.... Tanken på at alt dette nå kanskje en gang skal bli noen andre sitt river meg i stykker innvendig...

Og det eneste gale jeg har gjort er å elske henne.... Og det kommer jeg alltid til å gjøre!

Hvorfor er kjærlighetssorg så mye værre enn annen sorg??

Jeg var ikke en gang så lei meg når min morfar døde.....

Lenke til kommentar
Hvorfor er kjærlighetssorg så mye værre enn annen sorg??

For alt du vet så er det noen som har en mye værre enn deg. :shrug:

6298799[/snapback]

Vet det. Prøver å trøste meg med det. Men fungerer litt dårlig akkurat nå...

Akkurat nå har jeg det bare værst av alle liksom... :(

Men kanskje i morgen.....

Lenke til kommentar
Off.. jeg føler med deg. Vet ikke helt hvilket råd jeg skal gi.. Gi det tid? Kanskje hun kommer tilbake og finner ut at hun gjorde en feil? men samtidig så må du ikke håpe for mye på det, sånn at du blir skuffa om det ikke skjer!

6298814[/snapback]

Jeg håper hun kommer tilbake.. Hun sa hun kanskje ville det...

Men er vanskelig å bare skulle vente og... Gruer meg til helgene uten henne... Det var liksom "vår tid"... :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Rett deg opp i ryggen, tørk tårene, anskaff ett stk. blomsterbukett og finn på et eller annet romantisk. Ikke gjør eller si noe som kan være avgjørende, hold deg på sikker grunn. Ikke skrem henne bort. Ikke vær innpåsliten, men hun skal vite at du tenker på henne konstant. Du må kjempe henne tilbake i armene dine. Ikke gi opp! Ikke hevn deg! Drikk øl!

Lenke til kommentar

Kjærlighet er en utrolig sterk følelse som går begge veier.

Det kan endten redde deg fra depperesjon, eller det kan sende det hodestups inn i depperesjon.

Personlig er liksom kjærlighet for min del iallefal, limet i alt for tiden.

Jeg har fått oppleve hva denne kraften kan gjøre i praksis, jeg skal faen si det ekke lite. :!:

Fra spøk til alvor, jeg vet akkurat hva du mener.

Jeg er bare 18 men har deltatt i 6 begravelser, nære familiemedlemmer og ikke feldt en eneste tåre.

Eneste som bringer meg til mine knær, er følelsen mine for kjæresten min.

Forstår deg godt der.

Gi det tid, jeg tror ikke denne jenta er helt ferdig med deg.

Kanskje alle kommer til et punkt, hvor rommet krymper og litt "space" en periode kommer godt med for å se ting litt klarere.

Bare gi det tid, ikke bli sint og si noe du angrer på. Det hjelper ingen. ;)

Lenke til kommentar

Skjønner hva du sier... Kjærligheten må være den sterkeste følelsen av alle! Har ikke grått siden 6 års dagen min når min far døde... Har vært ganske kald siden den gang..! Men dette vekket følelser i meg som jeg ikke trodde jeg noen gang skulle ha.

Jeg ble forelsket!

Jeg løp rundt og sang og trallet som om alt var helt perfekt...

Og det var det og... Helt til i dag...

Og så klart rett før sommeren... Og kjærlighetens årstid...Kommer til å bli en laaaaaang sommer nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...