dTd Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hei! Jeg har en mx518, og de siste dagene så har jeg merket at den har oppført seg rart... har ikke spilt så mye om dagen men de få gangene så har jeg merket at den "lagger" så mens den hang seg opp en gang så løftet jeg den og merket at led greia ikke lyste under har prøvd å bytte til forskjellige usb kontakter i tillfelle det var for dårlig kontakt eller noe... men det hjalp ikke.... noen som har andre forslag? Endret 13. juni 2006 av ClaW64 Lenke til kommentar
Reached Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Bytte baterier? eller har ikke mx8518 det? Endret 13. juni 2006 av Adey Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det er ledning på en MX518. Jeg vet ikke om det går på den modellen, men det er verdt et forsøk å sjekke om du kan oppgradere firmware på den. Men hva skjer om du kobler den til PS/2, da? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 hmm, skal prøve den i PS/2 kontakten jeg... men firmaware, det samma som nye drivere til pc`n? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vet at utrolig mange racer muser har lignende problemer, og at den skylles programeringsfeil på en chip. Mange Saitekmuser har også slike feil. Prøv å oppdatere firmwaren Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 hmmm merkelig greier. ser ut til å funke bedre i PS/2 kontakten... men det er jo rart da har ikke fått testa den sånn kjempemye da.... Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 har lignende problem... musa mi låser seg så går d ikke an å røre på den eller klikke... noen ganger henger knappene sg opp også... d starta på fredag... har hatt min mx518 i ca. ett år og d har ikke vært noen problemer før nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå