DuckDuckGoose Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Lurte på om noen vet hvordan denne luftkjøleren fungerer: MATSUI EC1000 Fungerer denne bedre enn vanlige vifter tror dere? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Nei, styr unna! Her har de ikke en gang giddet å skrive opp antall BTU/Watt eller hvor stort rom det er beregnet på så denne er sikkert like effektiv som den jeg kjøpte på rema der en puttet isbiter i toppen og skulle få kjøling av Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Okai, var egentlig det jeg tenkte og.. Er det noen andre tips om luftkjølere som ikke koster skjorta, men som er effektive? En vifte som ikke bråker så mye så man kan ha den på om natten f.eks.? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har en 3 trinns 15" vifte på fot her som jeg (også) kjøpte på Rema til 250,- På laveste trinnet får du en delig bris med moderat støy! Ellers får du gjøre som meg og se etter AC anlegg på QXL eller finn.no! Ikke umulig å finne et dugandes anlegg (førpris - 4-5000 ) til 1500! Eller, du må prute litt da Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hehe.. okai Takk for tipset! Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 En vifte til å ha i taket funker veldig bra. Koster ikke stort mere enn en vanlig stor bordvifte heller Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det ideen var omtrent like god som å sette på en ovn Varm luft stiger så om du har en vifte i taket som blåser ned presser du den varme lufta ned igjen... Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Det er sant, men siden viftene er så store så kan man få den til å blåse temmelig kraftig uten at den bråker. Man kan jo også få den til å suge luft opp. Jeg har en hybel der stua er 2.5x5m ellernoe og her har jeg 1kjøleskap, 1 STOR fryseboks, 1tv og 1pc. Og uten den vifta så hadde jeg ikke overlevd Endret 15. juni 2006 av tonna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå