Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har litt problemer, prøver å formatere den ene disken min, men den nektet siden den hele tiden blir brukt av noe, og det noe finner jeg ikke ut av. Prøvde derfor å starte i safe mode, men da kom det bare opp at Frekvensen var utenfor skjermområdet, har en helt vanlig LCD skjerm og jeg prøvde med en annen også, like dødt. Hvordan kan jeg få formatert harddisken. P.S. Jeg har ikke noen CD jeg kan boote fra. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Da kan du vel få laget deg en bootbar CD. Du har en Windows-CD sant? Kanskje du kan prøve nLite? Der kan du i tillegg lage Windows-installasjonen akkurat slik du vil ha den. EDIT: Har du en Windows-CD er den vel bootbar også? Har du gått inn i BIOS og gjort slik at dataen booter fra CD? Endret 13. juni 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Poenget her er at jeg ikke har Windows cden (Jævla Expert) og at jeg ikke har noen brennbar cd slik at jeg kan lage en slik boot cd. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Kanskje du kan finne noe HER? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Uff, Support, det er en grunn til at det finnes forum som hw, det er opr å slippe å sjekke windows support, eller i verstefall, kundeservice Lenke til kommentar
b21a Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har litt problemer, prøver å formatere den ene disken min, men den nektet siden den hele tiden blir brukt av noe, og det noe finner jeg ikke ut av. 6298193[/snapback] Går ut fra at dette ikke er systemdisken du skal formatere? I såfall kan du nok endre instillingene for skjærm på normal måte og dermed få kommet inn i sikkermodus. Sett skjermen til 800*600 m/60hz oppdateringsfrekvens, det burde hjelpe. Du har vel ikke tilfeldigvis flyttet vekslefilen/systemopprettingskatalogene ? I såfall er det nok det som stopper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå