bajazzo Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Noen som har tips til gratis blogtilbydere som funker greit å benytte i kombinasjon med Lifeblog? Lenke til kommentar
bønnien Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Noen som har tips til gratis blogtilbydere som funker greit å benytte i kombinasjon med Lifeblog? 6298163[/snapback] Ta en titt på http://mediablog.mail2web.com/ Gratis (diskret google-reklame), men litt treg. Fungerer fint fra f.eks. Nokia N80. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Takk for tipset, funker bra den. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvor i h.....får jeg tak i licens koden til lifeblog? Jeg har N91, og innstallert prigramvaren på min pc. Nå får jeg beskjed om å oppgi en Lisens kode, og dette skal ifølge jeg få gratis ved å gå inn på www.nokia.com via cd`n som fulgte med i pakken... Men der finner jeg ingen kode? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Kanskje jeg skal prøve meg som blogger selv;) Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Om du laster ned programmet fra Nokia sine sider vil du få tildelt en kode. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Et ting som virker å være et problem med mail2web blog og Lifeblogregistrering fra telefon, er at dersom man merker flere bilder for opplasting til bloggen, så er det bare det siste (?) som blir liggende ute på blog på nettet. Andre som har erfart dette? Det virker som om to (eller flere dersom det forsøkes) bilder lastes opp, men kun ett fremkommer altså som blogpost. Er eneste løsning å laste opp ett og ett bilde? Dersom man fra web poster i blog er det ikke noe problem å legge inn flere bilder i hver enkelt blogoppføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå