Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 kan jeg bruke alle slags typer hardisker i 360? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ikke hvis mener om du kan koble til en hvilken som helst harddisk og bruke den til save games, live, updates osv. Microsoft selger en 20GB harddisk som du kan koble til Xbox360. Denne 20GB disken kommer i en spesiell plast "kasse" med en spesiell kontakt som du plugger i maskinen din. Det er vel strengt tatt mulig å koble til andre harddisker enn Microsoft sin offisielle, men da må du "mekke" litt selv. For å finne ut mer om det må du nok søke litt rundt på nettet eller håpe at noen andre medlemmer her på forumet kan fortelle deg mer om det. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 I utgangspunktet kan du ikke det. Nå finnes det kun en 20 gig man kan bruke. Regner med at MS kommer en 60 eller større når PS3 kommer. Etterhvert vil det også komme adaptere som gjør at du kan bruke vanlige hd, men utseende blir jo ødelagt, hvertfall med utgangspunkt i de løsninger jeg har sett til nå. Men idag kan du kun bruke 20 gig. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 14 (13 før updaten). De resterende 6 går til system. Rip-off sier jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå