Axefjord Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei Ser etter en bærbar til en kamerat. Han har fra før av stasjonær AMD 2500, 9800pro, 1gb minne. Det han vil er å heller ha et bærbar pc, som han kan både bruke hjemme og ta med litt fram og tilbake. Batteritid er ikke spesielt viktig. Skjerm 14-17". Han vil spille litt av og til på den, men hovedbruk vil være suring ol. Har sett på Zepto Znote 6214W, men er litt usikker på om han trenger legge så mye penger inn i en bærbar? Andre alternativ jeg har sett er Asus a6ja (noe dyr) og dell 6400 (dårlig skjermkort). Toshiba P100 var ikke så ille heller, men er gått ut av produksjon av en eller annen merkelig grunn... Det jeg ville høre var om det fantes andre alternativ til bærbare, med greit skjermkort og ellers god kvalitet (og lav pris)? Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=41500 tviler på du finner bedre til prisen, bruk iallefall prisguiden så du får riktig pris. x1600 12 pixel pipelines de andre tilsvarer max 4. ta utgangspunkt i 12xmhz 4xmhz som en indikasjon på at skjermkortet er noe usedvanlig i bærbare. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 http://www.psdata.no/ps.asp?it=128676 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Tusen takk, var to svært gode alternativer der ja Om det er noen som har flere innspill, så kom med dem! Ellers lurer jeg litt på hvor god AMD turion 64 er i forhold til Intel core duo. Sistnevnte har jo 2 kjerner, så den er kanskje litt bedre til generelle oppgaver, eller? Lenke til kommentar
Momo Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Tusen takk, var to svært gode alternativer der ja Om det er noen som har flere innspill, så kom med dem! Ellers lurer jeg litt på hvor god AMD turion 64 er i forhold til Intel core duo. Sistnevnte har jo 2 kjerner, så den er kanskje litt bedre til generelle oppgaver, eller? 6298028[/snapback] Til det som kan bruke 2 kjerner er Core duo overlegen. Det er få som tester de to opp mot hverandre, da Turion X2 er det som skal konkurere mot Core Duo. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Takker for alle svar da Om noen har noe mer de vil tilføye, så er jeg kjempeglad da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå