steinrr Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er det noen som har tips om noen gode og rimelige steder i Bergensområdet hvor en kan få bilen skikkelig vasket og polert (ikke lakkrens). Har snakket med noen av de "store", men de skal ha fra 1000 kr og oppover og det synes jeg er for dyrt. Har pleid å gå til en som holdt til i gamle Hansagården, men nå er det leiligheter der og ingen bilpleier lenger. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Dette er vel strengt tatt noe en kan gjøre selv Endret 13. juni 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Dette er vel strengt tatt noe en kan gjøre selv 6298510[/snapback] Hadde jeg hatt sted og tid til å gjøre det, så hadde jeg nok gjort det også... Lenke til kommentar
otis Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) På denne kan du finne bilpleiefirmaer som steller pent med biler. Og jeg tror ikke at du finner noen firmaer som vasker og polererer din bil for under 1000,- EDIT: Skrivefeil Endret 13. juni 2006 av otis Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Halla. Ligger noe i underetagen på Sartor Storsenter som pleier biler.. De er virkelig flinke også Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 På denne kan du finne bilpleiefirmaer som steller pent med biler.Og jeg tror ikke at du finner noen firmaer som vasker og polererer din bil for under 1000,- 6299485[/snapback] Jeg tar ikke mer enn 600,- for samme jobb. Men det blir nok i lengste laget å kjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå