Gå til innhold

Flere bilder fra Vilnius

Anbefalte innlegg

Jeg har vært slappp på internett den siste tiden, her kommer flere bilder fra Vilnius som jeg har lovt dere.

Det første er fra Trakai

post-49732-1150183962_thumb.jpg

Det andre er et veggmaleri fra Katedralen i Vilnius by (jeg er forøvirg på en annen side beskylt for at jeg ikke har tatt bildet - noe jeg faktisk har, altså tatt tatt bildet selv).

post-49732-1150183972_thumb.jpg

Kim Are

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artige bilder begge to, men jeg tror nok du vet hvilket som er best. Det første bildet er både et godt motiv, og godt utført. Det er deilig å komme over slike motiver, og du har klart å utnytte det veldig godt.

Liker at du har gitt blaffen i noen av reglene her. Av og til er det fint med midstillt motiv :thumbup:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Artige bilder begge to, men jeg tror nok du vet hvilket som er best. Det første bildet er både et godt motiv, og godt utført. Det er deilig å komme over slike motiver, og du har klart å utnytte det veldig godt.

Liker at du har gitt blaffen i noen av reglene her. Av og til er det fint med midstillt motiv :thumbup:

6298838[/snapback]

Jeg vet hvilket som var best og enkelst å ta.

Jeg slet med kompen på veggmaleriet, det var hva jeg vil kalle en utfording. Det er vel slike utfordringer som skiller de gode fra de middelmådige/ dårlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...