Gilbert Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Skal man rapportere innlegg som for eksempel dette: *svada* da fikk jeg denne i mine innlegg! ..og... Overse denne posten, vil bare ha tråden i mine innlegg ...osv? Det forsøpler jo tråden en smule. Favorittfunksjon anyone? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er vel ikke så rart hvis man poster det en gang eller to pga. innholdet, men har ikke noe å skrive... men tenkt på det samme selv, for har en følelse at det er noen som skaffer seg ekstrainnlegg eller slik på den måten... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Pleier vel mest å skje i Off-topic det vel? Og da har det ikke så mye å si uansett.. Har vel sånn ca. aldri sett det skje ute på det skikkelige forumet.. bryr meg lite for den saks skyld. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja takk, rapporter slikt, tar gjerne min del av de. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Absolutt! Dette er noe jeg selv rapporterer. Skal du ha den i "mine innlegg" får man prøve å tilføye tråden noe nyttig i tillegg. I tillegg har vi "Favoritter" -funksjonen som jeg synes flere skulle brukt. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Strålende. Da kan jeg rapportere med god samvittighet :o) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg