ToLi Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Noen som har prøvd det her kortet? Er det bra? Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har det i min Dell I9300. Er veldig fornøyd med lydkvaliteten. Det var en helt annen verden enn det innebygde lydkortet. Creative er så sympatiske at de har lagt inn en funskjon for å spille av lyd gjennom de interne høyttalerne også. (Mer enn jeg hadde forventet at var mulig) Du trenger selvfølgelig bra headset eller eksterne gode høyttalere for å få noe utbytte av den frobedrede lydkvaliteten. Jeg har ikke prøvd noen spill som utnytter kortet skikkelig så jeg vet ikke noe om hvordan EAX etc funker. Heller ikke ASIO drivere og sånt. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hmmm... Høres ut som jeg må ha dette kortet Litt kjedelig og se film fra den bærbare maskina og ikke få 5.1 lyd... Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt en overgang fra mini-jack til vanlig optisk TOS plugg adater?? Må nesten ha det hvis jeg skal få noe lyd til anlegget fra dette kortet. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 tjah... Fulgte med minidiscen jeg kjøpte for mange år siden. Ikke sett sånt siden. Ikke umulig at din lokale el-sjappe har sånt. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Fikk tak i ny kabel. Men hvordan får jeg SPDIF lyden til suround til og virke? Jeg kjører lyden gjennom den optiske utgangen, men jeg får kun stereo. Finner ingen plass i programmet til creative som gjør at jeg kan velge suround på SPDIF utgangen. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 fant ut av det. Det er faktisk ikke mulig og få 5,1 lyd når man spiller av DVD. Det kanskje det dummeste jeg har hørt om. Dette kortet går rett til retur komplett.no Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 fant ut av det.Det er faktisk ikke mulig og få 5,1 lyd når man spiller av DVD. Det kanskje det dummeste jeg har hørt om. Dette kortet går rett til retur komplett.no 6324997[/snapback] Er dette tilfelle?? Kan ikke være mulig, står jo "DTS og Dolby movie playback"... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 fant ut av det.Det er faktisk ikke mulig og få 5,1 lyd når man spiller av DVD. Det kanskje det dummeste jeg har hørt om. Dette kortet går rett til retur komplett.no 6324997[/snapback] Du har ikke sjekket om det er avspillerprogrammet for DVD som har denne begrensingen. F.eks WinDVD som leveres med mange bærbare har denne begrensingen. For å kunne spille av i 5.1 må man kjøpe fullversjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå