Wild Berries Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei. Ser meg om etter brukt PC`e som skal kjøpes til min kjære Mor Forutsetninger er som følger : Intel S478 eller LGA 775 basert. CPU 3.0 og oppover. Abit Hovedkort eller bedre / lignende. Skjermkort, tja.... alt annet enn ATI. 1 Gb ram / minne DVD brenner ? BENQ eller lignende. Trenger ikke skjerm eller noe annet. Men det er jo bare det "enkleste", det som går igjen er hvordan unngå alle kjeltringene og hvem kan gå god for dem som er ærlige i sine annonser ? Håper og tror at Dere vet hva jeg mener. Takk på forhånd Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) du kan jo ringe å spør om å snakke med mora dems? ser ut så du har peiling nok til å finne fram selv. om det er ati spiller vel liten rolle for mora di? du får kjøpt rimelig mor pc til 2000-3000kr. med celeron og mini-atx med integrert skjermkort. har du windows fra før? Endret 13. juni 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hun har Windows XP Home, selv ja. Når det gjelder skjermkortet så er det bare slik at jeg selv foretrekker Nvidia. Har best erfaring med de skjermkortene Og jo mer "kjente" deler som står i PC`en, jo mindre tid trenger jeg å bruke på å være IT konsulenten hennes Å finne frem selv, ja det er sikkert ikke noe problem, men fortrekker at noen "kjenner" noen. Samt at det med en Hotmail konto ikke lokker, heller ikke at vedkommende oppgir telefon nummer / navn som ikke rimer med 1881 / 1880. Gidder liksom ikke å gå i fellen, selv om det ikke er så mange tusenlapper det er snakk om. Takker for svar så langt. Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei! Du får da en Athlon64 3000+, et billig hovedkort, 1GB minne og et ok skjermkort til en veldig billig penge. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 En kjapp til hos SHG avslører pc'er uten skjerm og tastatur/mus fra 2090,- Se også gjerne på dobbelkjerne pc for 3137,- Da får du i tillegg garanti Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 er du skeptisk så ber du om postoppkrav, hvis det hjelper noe, da får du iallefalle en eske med innhold. ville heller vært mer skeptisk til posten, da disse ofte er verre en disse ravnene der ute. its everywhere, all around you, even in this very room. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå