ronnyaa Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei. Skulle gjerne hatt en word mal for utfylling av fraktbrev. Vi har ikke programvare på jobben som gjør dette, og siden det ikke brukes så ofte er det ikke noen vits i å bruke mye penger på dette. Så jeg lurer på om noen har sett en mal for å fylle ut fraktbrev, enten i word format, eller i pdf format. På forhånd takk for all respons. Ronny Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) T Endret 20. januar 2017 av -=CH=- Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Takk for tipset Men var i utgangspunktet ute etter en mal som fyller ut standard fraktbrev, har ikke nummeret på den standarden her, men kan poste skjemanummer i morgen når jeg er på jobb igjen. EDIT : skjemaet heter 213.321 (EMO bestillingsnummer) Tenkte bare om noen hadde laget det fra før, er vel liten vits i å finne opp kruttet på nytt hver gang :-) Endret 14. juni 2006 av ronnyaa Lenke til kommentar
HLo Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 En utrolig sen oppfølging av denne tråden, men jeg søkte på dette nå. Har trådstarter eller noen andre funnet et sted hvor man kan hente ut standard fraktbrev i et redigerbart format? Jeg trenger det veldig... Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Det er i alle fall litt info rundt emnet hos Norstella og GS1 (Transportguiden). Har dessverre ingen mal. Lenke til kommentar
bruker123t4 Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 finnes en excelmal her https://www.etsy.com/listing/1089266116/norsk-standard-fraktbrev-mal-excel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå