Runar Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Skal legge fram en webside oppgave i muntlig eksamen, og tenkte å si litt mot iFrame og tabeller. Hva jeg skal si om tabeller har jeg klart for meg, men det er ltt værre med iFrame. Noen sa at de bryter med prinsippet om at en webside bare skal være én webside, mens iFrame gjør den til flere. Er det noen flere/andre argumenter jeg bør ha med? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 iframe er vel en ie'only ting egentlig som ikke er med i spesifikasjonen. umulig å designe med den, umulig linke direkte, MÅ ha skroll. Djevelens verk sammen med alt annet Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ka e forskjellen mellom iframes og frames? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kom på noen flere: søkemonitorer klarer ikke indeksere siden din riktig, hvis i det heletatt om du bruker frames/iframe --- Iframe er et element du kan legge hvor som helst på siden. En enkel versjon av frames. Frames er en måte å lage sider på der alt er iframes, kan ikke ha noe annet Har til og med en egen doctype. Som ikke skal brukes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå