Gå til innhold

Skuffet over prisguiden/webshopper

Anbefalte innlegg

Jeg har nå forsøkt å få tak i bl.a. en pentium D950 i lengre tid. Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært på prisguiden og sett etter den. Så finner jeg den i en butikk med grei pris og grønn "v" i på lager og bestiller. Men fy hvor mye tull det har blitt! PÅ LAGER er ikke det samme som at den FORVENTES inn innen 1 dag eller 3! Jeg har bestilt flere ganger og blitt sittende og vente i opp til 3 uker før jeg får beskjed av noen slag. Dette er alt for dårlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner veldig godt at det er frusterende. Husker enda den gangen jeg fant en wd raptor 74 gb til rett over tusen kroner. og det er over et år siden. da var det it24.no som hadde rapportert prisen til prisguiden uten moms. Skuffelsen var stor, men jeg tror det er ting som skjer. Er ikke alltid at den menneskelige delen av datasystemer (les:input av data) er feilfri.

Imidlertid vil jeg påstå at prisguiden og forhandlernes vilje til å betale for å være en del av denne tjenesten er til stor nytte for oss forbrukere og jeg er for min del villig til å få en del skuffelser fra tid til annen. Syns det er en fair pris å betale for det fantastiske verktøyet dette er.

edit: hvis du kommer over en webshop som efter sigende har den på lager, ring dem og sjekk. Få bekreftet lagerstatus fra de før du bestiller. eventuelt hør når de regner med å få den inn. gutta (jentene) som svarer på telefonen har som regel mer oversikt over dette en det du kan få av websidene.

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...