Jernlov Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hehe, teit emnetittel. Var ute å tok bilder med en venn en kveld også kom det to hester mot oss og omtrent poserte for oss. Fikk mange fine bilder men ble litt mørke, men syns forsatt de er fine. Hva syns du? Evnt, hvem av de er finest? Hva kan gjøres? Endret 13. juni 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Haha, aldri har jeg sett noen sabotere imaget i nicket og avataren sin så grundig som her. Respect. Må jeg velge hadde jeg mest sansen for den litt mer kontrastfulle versjonen til venstre. Mørket gjorde det litt annerledes enn hestebilder ofte er (i den grad jeg *host* vet noe om hestebilder). Men er det noe galt med fargedybden der? Endret 13. juni 2006 av Onkel Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hehe, det er en smule blødt men det får bara væra. Liktedet til venstre mest selv. Legger med orginalen for å vise hvor mørke de egentlig ble. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg får vel si meg enig med Onkel. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Også eing med onkel. Og i tillegg burde du klonet bort den vaieren som tar skalpen på de to. Forøvrig måtte jeg knegge godt av kommentaren angående 'black metal'-avatar og hestenuss bilder :!: Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Også eing med onkel.Og i tillegg burde du klonet bort den vaieren som tar skalpen på de to. 6298863[/snapback] Den så jeg seriøst ikke før nå Edit: Bare for å få sagt det så traff jeg på de hestene etter jeg hadde vært å tatt bilder i en grotte . Endret 13. juni 2006 av skate4life Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg skulle gjerne sett _litt_ mer detaljer på hestene, ikke mye, men så du kansje fremhever flere uttrykk. Det ble en smule mørkt, men veldig fint motiv. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg skulle gjerne sett _litt_ mer detaljer på hestene, ikke mye, men så du kansje fremhever flere uttrykk. Det ble en smule mørkt, men veldig fint motiv. Enig, kunne med fordel croppet vekk litt rundt hele bildet. Ikke mye, kanskje 50-100 pixler i bredden og 100-200 pixler til sammen oppe og nede (på utgaven til venstre i første innlegg). Blir mye blå himmel synes jeg. Liker også at motivet ikke er helt i senter i bildet... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg skulle gjerne sett _litt_ mer detaljer på hestene, ikke mye, men så du kansje fremhever flere uttrykk. Det ble en smule mørkt, men veldig fint motiv. 6306812[/snapback] Ja enig selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå