monkeyboogie Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei. Jeg har en samsung dvd opptaker med harddisk på, jeg trenger å få tatt opp en fotballkamp på tv å lagt den over på pc'n for så å kunne kutte den opp i småe biter der jeg kun skal ha høydepunkter ogsånt i kampen. Hvordan kan dette la seg gjøre? Jeg har en slik opptaker -> LINK Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ah Lurer jeg også på.. Joiner .-) Lenke til kommentar
magneska Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei. Jeg har en samsung dvd opptaker med harddisk på, jeg trenger å få tatt opp en fotballkamp på tv å lagt den over på pc'n for så å kunne kutte den opp i småe biter der jeg kun skal ha høydepunkter ogsånt i kampen. Hvordan kan dette la seg gjøre? Jeg har en slik opptaker -> LINK 6297362[/snapback] Fulgte det ikke med bruksanvisning? Er vel bare å få opptaket overført til PC´en og deretter bruke et egnet redigeringsprogram (f. eks Pinnacle Studio 9)? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Du må ha et video-inn kort på maskinen som du kobler opptakeren til. Deretter er det bare å bruke Pinnacle eller andre egnede redigeringsprogram. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 veit ikke om det er den letteste måten, men: brenn det du har tatt opp på en dvd. rip dvden til mpeg, rediger mpeg i t.d. pinnacle. Regn med å bruk god tid på dette. Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Okei, ny vri! Ville det ikke vært enklere om jeg fikk sett kampen på pc'en å hvordan kunne jeg fått tatt den opp derfra? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Da må du har noe mer i retning av MedieCenter, men disse er ikke like enkle å redigere etterpå. Det enkleste du kan gjøre, er som sagt tidligere å ha et video-inn kort som du kobler til dvd-opptakeren din. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) hvis du har media center, google dvr2wmv og dvr edit. ta opp med tvkortet i mce, rediger, gjør om til wmv and bob's ur uncle. se thegreenbutton.com har du ikke meda center, ta opp i mpeg to og finn en mpeg2 editer. Endret 13. juni 2006 av Spr0cket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå